تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 منصور پورحیدری ادعا می کند برای سرپرست شدن در استقلال نیازی به عقد قرارداد ندارد.



پورحیدری در این باره گفت: من در حال حاضر برای آب درمانی در کرج هستم و خبری از سرپرست شدنم در استقلال ندارم. با این حال گذشته که با استقلال قرارداد امضا کردم، قراردادم دو سه ساله بود و نیازی به عقد قرارداد با این تیم ندارم.


او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارم در تیم منصوریان به عنوان سرپرست کار کند یا نه هم گفت: من از خدایم است به استقلال کمک کنم. علیرضا هم از خودمان است و سال ها با ما کار کرده است و من بسیار او را دوست دارم.


سرپرست فصل گذشته استقلال در مورد اینکه عده ای می گفتند او با منصوریان مشکل دارد هم گفت: این شیطنت هایی بود که بعضی از رسانه ها انجام دادند چون می خواستند مربی خودشان بیاید. منصوریان جزو خانواده استقلال است و من هم هیچ مشکلی با حضور او ندارم.


پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان انتخاب درستی برای استقلال بود یا نه هم گفت: من فکر می کنم منصوریان انتخاب خوبی بود چون هم جوان است و هم علم روز را دارد. البته واقعا مظلومی هم خوب کار کرد و باید از او تشکر کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد