تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


علاقه ام به باشگاه فولاد خوزستان موجب شد بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کنم.



مهاجم شماره 10 فصل گذشته فولاد خوزستان که در چندسال اخیر بازی های بسیار خوبی را با این تیم پرطرفدار به نمایش گذاشته است، به همراه نعیم سعداوی جلسه ای را با مدیر عامل باشگاه فولاد برگزار و در نهایت قراردادش را به مدت یک فصل ورزشی دیگر با این تیم تمدید کرد.


اسماعیل شریفات درخصوص تمدید قراردادش با فولاد گفت: با توجه به شرایط متفاوتی که وجود دارد و علاقه ام به مجموعه این باشگاه و هوادارانی که همواره من را مورد حمایت قرار داده اند، موجب شد بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کنم.


مهاجم فولاد با اشاره به عملکردش در فصلی که گذشت، اظهار داشت: در چند بازی پایانی فصل دچار مصدومیت شدم و از حضور در ترکیب تیم بازماندم. اما قول می دهم که در فصل جدید باآمادگی کامل به میدان بروم و فرصت های از دست رفته را جبران کنم.


شریفات با بیان اینکه باید از کادر فنی جدید تیم حمایت لازم شود، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ترکیب کادر فنی را افراد شاخص فوتبال خوزستان و در راس آن آقای سعداوی تشکیل می دهد و جامعه فوتبال و لازم است صاحبنظران و فوتبال دوستان از کادر فنی و همچنین مدیرعامل باشگاه حمایت کنند.


وی درباره اقدام اخیر باشگاه، برای جذب بازیکنان فصول گذشته فولاد که جام قهرمانی را به ارمغان آورده بودند، گفت: این تصمیم ارزشمند مدیران و کادر فنی باشگاه نشان دهنده خدمت شان به فوتبال استان است و شخصا علاقه دارم که بقیه بازیکنان هم به این پیشنهاد جواب مثبت داده و بتوانیم فولادی قوی تر از فصول گذشته را روانه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور نماییم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد