تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کاپیتان سابق پرسپولیس در بازگشت دوباره به لیگ برتر ایران با مسؤولان باشگاه تراکتوسازی به توافق رسید تا فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کند.



به گزارش "تک گل"، محمد نوری پس از 10 سال حضور در لیگ برتر و بازی برای تیم‌های سپاهان، صبای قم و پرسپولیس، سال گذشته به لیگ ستارگان قطر رفت و برای تیم مسیمیر بازی کرد اما نارضایتی‌اش از حضور در این باشگاه موجب شد دوباره به فکر بازگشت به ایران باشد.


نوری علاقه‌مند به بازگشت دوباره به پرسپولیس بود اما باتوجه به عدم نیاز برانکو ایوانکوویچ، به دیگر پیشنهاداتش رسیدگی کرد و در نهایت تصمیم گرفت تراکتورسازی را برای بازی در فصل آینده لیگ برتر انتخاب کند.


این هافبک بازی‌ساز که سال‌ها است مورد توجه امیر قلعه‌نویی بوده این بار به پیشنهاد او جواب مثبت داد تا برای نخستین بار در کنار این مربی کار کند و امیدوار به بازگشت دوباره به دوران اوج خود باشد.


نوری عصر امروز با مسؤولان باشگاه تراکتورسازی برای قرارداد یکساله به توافق نهایی دست یافت تا در بازگشت دوباره به ایران همچنان سرخ پوش بماند.


او دومین کاپیتان پرسپولیس پس از محسن بنگر است که فصل آینده در تراکتورسازی بازی خواهد کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد