تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حسین ماهینی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش در ملوان حضور یافته بود، در انتظار مساعدت مسوولان نیروی دریایی برای دریافت کارت پایان خدمت خود است.



مدافع راست پرسپولیس که تجربه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، با توجه به پشت سر گذاشتن دوران سربازی نتوانست در اردوهای کارلوس کی روش حضور یابد. او در این فصل البته دوران پایانی خدمت سربازی اش را پشت می گذارد و طبق اعلام روز هجده مرداد ماه می تواند به تیم سابق خود بازگردد.


ماهینی البته با این شرایط تمرینات پیش فصل پرسپولیس را از دست خواهد داد. او که امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: منتظر مساعدت مسوولان هستم تا از یک ماه و اندی که از خدمتم مانده را اجازه تمرین با پرسپولیس را به من دهند.


وی ادامه داد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و منتظر مساعدت سردار کمالی و سردار باران چشمه هستم. فصل گذشته با بدشانسی سقوط کردیم و اکنون خوشحالم که ملوان با مساعدت مسوولان موفق شده بار دیگر در لیگ برتر حضور یابد و مسلما هواداران ملوان شایسته این هستند با عشقی که به تیم شان دارند در سطح اول فوتبال حضور داشته باشند و این اتفاق بزرگ را به آنها تبریک می گویم.


ماهینی در پایان گفت: طبق قراردادم با پرسپولیس باید به این تیم برگردم و امیدوارم مسوولان اقدامات و مساعدت لازم را در این ارتباط با من داشته باشند. من پرسپولیسی به دنیا آمده ام و پرسپولیسی نیز از دنیا خواهم رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد