تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


 بعد از اینکه مذاکرات مهاجم فصل گذشته ذوب آهن با پرسپولیس به بن بست رسید، استقلالی ها دوباره مذاکرات خود را برای جذب کاوه رضایی استارت زده اند.



به گزارش "تک گل"، با وجود اعلام مسوولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر توافق با کاوه رضایی به نظر می رسد این بازیکن هنوز با با این باشگاه به توافق نرسیده است و به همین دلیل استقلالی ها دوباره برای جذب این بازیکن دست به کار خواهند شد.


قرار است استقلالی ها پیشنهاد جدیدی برای جذب کاوه رضایی ارائه کنند تا شاید بتوانند ستاره نقل و انتقالات را آبی پوش کنند هرچند که به نظر می رسد برآورده کردن خواسته های مالی این بازیکن از توان آبی ها خارج است.


علیرضا منصوریان در مورد احتمال استقلالی شدن کاوه رضایی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: پیشنهادهایمان را به کاوه رضایی داده ایم و خودش می داند که اگر به استقلال بیاید چه آینده ای در انتظارش است. او بازیکن حرفه ایست و آنطورکه به من گفته دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه بدهد.


اودر پاسخ به این سوال که او دوست دارد به استقلال برود و یا پرسپولیس هم گفت: برای او چندان فرقی ندارد و هر پیشنهادی بهتر باشد به همان تیم می رود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد