تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم فصل گذشته ملوان برای حضور در استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید.



به گزارش "تک گل"، آرش افشین که روز گذشته در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال شرکت کرد، با مسئولان این باشگاه برای عقد قرارداد به توافق کامل رسیده است و تنها در صورت تایید سلامتی‌اش قراردادش را با این باشگاه نهایی خواهد کرد.


آرش افشین از نظر مالی و شرایط قرارداد کاملا با استقلالی‌ها توافق کرده است و تنها در صورتی ممکن است قرارداد این بازیکن نهایی نشود که مشکلی در تست پزشکی‌اش وجود داشته باشد.


علیرضا منصوریان صحبت‌های  نهایی را برای عقد قرارداد با افشین انجام داده است و گفته می‌شود این بازیکن از نظر مصدومیت هیچ مشکلی ندارد و بنابراین احتمالا امشب یا فردا قراردادش با این باشگاه نهایی می‌شود.


این در حالی است که پیش از این گفته می شد استقلال در صورتی که بتواند کاوه رضایی را جذب کند، دیگر تمایلی به عقد قرارداد با افشین ندارد. با این حال منصوریان اعتقاد زیادی به بازی افشین دارد و به همین دلیل در کنار مذاکره با کاوه رضایی با آرش افشین هم قرارداد امضا خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد