تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم آقای گل پرسپولیس احتمالا در اتفاقی جالب توجه در جمع پرسپولیسی ها ماندنی شود.



به گزارش "تک گل"، هم پرسپولیس و هم مهدی طارمی در روزهای اخیر نتوانسته اند به خواسته های خود دست یابند و این مساله می تواند سرنوشت آنها را بار دیگر به یکدیگر گره بزند.


مهدی طارمی و گزینه های خارجی


مهاجم تکنیکی پرسپولیس که خیلی زود توانسته در مدت دو فصل مدارج ترقی را پشت سر بگذارد و اکنون جزو نفرات کارلوس کی روش نیز محسوب می شود، بعد از کسب عنوان آقای گلی لیگ و با توجه به پایان قراردادش اعلام کرد به دنبال این است تا فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند. طبق وعده ها البته گزینه ها برای او کم نبودند؛ از لیگ ترکیه تا روسیه و اسپانیا به عنوان گزینه هایی که احتمالا طارمی در آن حضور یابد نام برده می شد و البته در نهایت گزینه اسپانیایی با قراردادی چهارساله به دنبال جذب او بود. اما طارمی همچنان به دنبال گزینه دیگری است و فعلا به این تیم ها پاسخ منفی داده است.


پرسپولیس و ناکامی در جذب مهاجم


پرسپولیس که در ابتدای ادعای مهدی طارمی تصور نمی کرد در خرید مهاجم با مشکل مواجه شود واکنشی به این مساله نشان نداد. آنها اما در نهایت با مهاجمانی که در بازار ایران حضور داشتند و مدنظرشان بود به توافق نرسیدند و گزینه ها یکی بعد از دیگری راهی تیم های دیگر شدند تا دست پرسپولیس کاملا خالی بماند. اتفاقی که آنها را امیدوار کرده شاید بار دیگر مهدی طارمی را در ترکیب تیم خود ببینند و شاید این تمدید قرارداد صورت گیرد.


پالس های مثبت حسین هدایتی


حسین هدایتی که او را مرد اول نقل و انتقالات پرسپولیس می دانند تا به امروز با وعده های خود در صفحه اینستاگرامش هواداران را امیدوار نگه داشته است. او که گفته می شود اصلی ترین نقش را در سرخپوش شدن خریدهای جدید این تیم ایفا کرده در تازه ترین واکنش خود به خرید مدافع استرالیایی کد داده که احتمالا با بازگشت مهدی طارمی این تیم در آسیا نیز موفق شود. این مساله می تواند سرخ ها را امیدوار کند که با توجه به رابطه گرم بین هدایتی و طارمی بار دیگر پرونده تمدید قرارداد او با پرسپولیس به جریان بیفتد و اصلی ترین مشکل این تیم حل شود.


مدیر برنامه های طارمی چه می گوید؟


صمد ابراهیمی نزدیک ترین فرد به مهدی طارمی است که مدیربرنامه این بازیکن نیز محسوب می شود. او البته عنوان می کند پرونده ادامه همکاری مهدی طارمی با پرسپولیس برای این فصل بسته شده است و این بازیکن به دنبال رویای بعدی خود و حضور در فوتبال اروپاست و قصد ادامه بازی در فوتبال ایران را ندارد. صمد ابراهیمی البته تاکید می کند که گزینه اول و نهایی مهدی طارمی برای بازی در فوتبال ایران پرسپولیس است.


پرسپولیس – طارمی؛ گاهی دور گاهی نزدیک


اینکه پرسپولیس و مهدی طارمی هر دو در رسیدن به خواسته های خود تا این لحظه ناکام بوده اند این امیدواری را ایجاد می کند که شاید این همراهی در فصل شانزدهم هم ادامه یابد و البته در سمت مقابل تکاپوی ادامه دار مسوولان این تیم برای خرید یک مهاجم ولو خارجی و نیز بررسی پیشنهادات خارجی توسط مهدی طارمی این ناامیدی را برای هواداران این تیم ایجاد می کند که شاید در فصل آینده آقای گل شماره 9 را در ترکیب خود نبینند و البته باید همچنان منتظر بازی نقل و انتقالات ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد