تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دومین تمرین پرسپولیس با حضور ملی پوشان در حالی برگزار شد که حسین ماهینی نیز شاگردان برانکو را همراهی می کرد.



به گزارش "تک گل"، دومین تمرین سرخپوشان با حضوربازیکنان ملی پوش این تیم در حالی امروز برگزار شد که رامین رضاییان در آن همچنان غیبت دارد و حسین ماهینی که هنوز کارت خود را دریافت نکرده سرخپوشان را همراهی کرد.


* حدود 2 هزار هوادار پرسپولیس به‌محض بازشدن درهای ورزشگاه شهید کاظمی بر روی سکوها مستقر شدند و به‌شدت به تشویق پرسپولیسی‌ها پرداختند.
* در حالی که در بین هواداران حاضردر محل تمرین پرسپولیس چند بانو نیز حضور دارند به آنها اجازه حضور در سکو داده نشد.


* حضور تماشاگران باعث شده بود ترافیک زیادی در اطراف ورزشگاه شهید کاظمی ایجاد شود و به‌دلیل پارک خودروهای فراوان هواداران، امکان ورود و خروج به ورزشگاه وجود نداشت.
* از نکات جالب توجه تمرین امروز حضور حسین ماهینی بازیکن تیم پرسپولیس بود که برای گذراندن دوران سربازی به تیم ملوان رفته بود.

 
*  امکانات ورزشگاه شهید کاظمی که در روزهای گذشته در شرایط چندان خوبی نبود، رفته رفته در حال بهبودی است.
* رامین رضاییان علیرغم حضور ملی پوشان در تمرین امروز نیز غیبت داشت و این مساله با واکنش برانکو همراه شدو او اعلام کرد این مدافع را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی خواهد کرد.


* در ابتدای تمرین پرسپولیس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر برانکو کار با توپ و کارهای ترکیبی انجام دادند. آنها سپس به دو دسته 11تایی تقسیم و در عرض زمین به‌صورت نرم مشغول دویدن شدند.
* هواداران خاطرات دربی آخر پرسپولیس مقابل استقلال را که منجر به پیروزی 4 بر 2 مقابل رقیب دیرینه‌شان شد، مرور کردند و به سر دادن شعارهایی در این زمینه پرداختند.

 
* در اواسط تمرین و با رایزنی های صورت گرفته اجازه ورود به هواداران خانم صادر شد و آنها در بخشی از سکوها به تماشای تمرین پرداختند.
* حدود دو هزار نفر هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و بازیکنانی چون بیرانوند، حسینی، کامیابی‌نیا، مسلمان و برانکو سرمربی تیم را تشویق می‌کردند.
*  در تمرین امروز پرسپولیس دستیار جدید برانکو حاضر بود و موارد تاکتیکی را جداگانه به بازیکنان تیم گوشزد می‌کرد.

 
* وحید امیری در تمرین نوبت بعد از ظهر غیبت داشت و گفته می شود به دلیل سرماخوردگی از کادرفنی اجازه گرفته است تا به استراحت بپردازد.
* در اواسط تمرین به‌خاطر تنش بین کارلوس کی‌روش  و برانکو بر سر حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی، هواداران پرسپولیس لحظاتی علیه کارلوس کی‌روش شعار سر دادند.
* حسین ماهینی در تمرین امروز با شماره 18 حضور یافت و این در حالی است که هنوز کارت پایان خدمت این بازیکن صادر نشده و تا روز هجدهم مرداد زیر نظر نیروی دریایی باید خدمت خود را پشت سر بگذارد.


 * احمد نوراللهی تنها بازیکنی بود که به‌صورت اختصاصی زیر نظر پزشک تیم تمرین کرد. هافبک جوان پرسپولیس مصدومیت جزیی دارد و به همین منظور در تمرین تحت فشار قرار نگرفت.
* محمد انصاری که در روزهای گذشته به‌علت مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نداشت، امروز به‌همراه بازیکنان پا به توپ شد و کنار آنها تمرین کرد.
* فوتبال درون تیمی پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان بود تا آنها با ترک استادیوم شهید کاظمی به منازل خود بروند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد