تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم تراکتور‌سازی تبریز این روزها به دور از حاشیه و در آرامش در حال آماده‌سازی تیمی قدرتمند برای لیگ شانزدهم می‌باشد.



به گزارش "تک گل"، امیر قلعه‌نوعی که سال گذشته و پس از نتایج بد تونی اولیویرا به تیم وارد شد، توانست بعد از مدتی تیم را به ثبات برساند و هم در لیگ و هم آسیا نتایج خوبی را کسب کرد. این تیم در پایان فصل نقل و انتقالات دچار تغییراتی شده بود ولی آن‌ها با حفظ نفرات قبلی و اضافه کردن نفرات جدید امیدوار هستند که این‌بار مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر را به چنگ آورند.


در زیر نگاهی به ترکیب تراکتورسازان در فصل پیش رو داریم:


1-   محمدرضا اخباری
محمدرضا اخباری که هنوز یک‌سال از خدمت سربازی‌اش باقی مانده می تواند خیال امیرقلعه نوعی و هواداران این تیم را از بابت خط دروازه آسوده کند. اخباری فصل گذشته در تمام بازی‌های تراکتورسازی به میدان رفت و عملکرد او باعث شد که به یکی از گزینه‌های کی‌روش درون دروازه تیم ملی ایران تبدیل شود.


2-  خالد شفیعی:
این مدافع تنومند که مورد علاقه امیر قلعه‌نوعی می‌باشد فصل قبل بازی‌های خوبی در خط دفاعی تراکتور به ثبت رساند. ضمن اینکه در مواقع حساس با گلزنی به کمک تیم آمد. شفیعی در کنار محمدی و یا بنگر می تواند زوجی نفوذ ناپذیر در عمق خط دفاعی تراکتور تشکیل دهند.


3-  هادی محمدی:
یکی از نقاط قوت تراکتور در خط دفاعی می‌باشد که بازیکنان باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند. محمدی فصل پیش در ذوب آهن توپ می‌زد و با فرا رسیدن زمان سربازی به جمع تبریزی‌ها اضافه شد. او از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در فاز دفاعی به حساب می‌آمد و 24 در بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق شد یک گل نیز به ثمر برساند.
•  البته هادی محمدی و محسن بنگر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جدال سختی با هم خواهند داشت.

 
4-  محمد ایرانپوریان:
مدافع راست تراکتورسازان را بدون شک می توان یکی از بهترین راست پاهای ایران در لیگ پانزدهم دانست، او 26 بازی برای قرمزپوشان انجام داد و در این بازی‌ها توانست با 7 گل زده، گلزن ترین مدافع لیگ برتر شناخته می شود ضمن اینکه چهار بار نیز موفق به ارسال پاس گل برای سایر همبازیان خود شده است.


5-  سعید آقایی:
این بازیکن آذری که به تازگی به تیم ملی هم دعوت شده است همیشه از علاقه‌اش به تیم تراکتور گفته است. او فصل گذشته بازی‌های خوبی در سمت چپ خط دفاعی تراکتور به نمایش گذاشت. با توجه به مشکلاتی که بر سر راه تراکتوری شدن او وجود داشت در نهایت به این تیم پیوست و آماده است تا بازی‌های خوب خود را برای قرمز‌های تبریز تکرار کند.


6-  مهدی کیانی:
امیرقلعه نویی پس از ورود به تبریز ابتدا مهدی کیانی را به این تیم برگرداند و به مرد اول جلوی مدافعان خود بدل کرد. کیانی به مانند یک سرباز همیشه آماده خدمت به تیم شهرش بوده است. کاپیتان تراکتور می‌تواند جزو مردان رویائی تیم قلعه نوعی در فصل آتی قرار گیرد.

 
7-  سینا عشوری:
سینا عشوری هافبک تدافهی جنگنده تراکتور از جمله بازیکنانی بود که با اتمام قراردادش باید به ذوب آهن بازمی‌گشت اما با تلاشی که برای دریافت رضایت نامه‌اش از باشگاه قبلی خود داشت به بازیکنی محبوب در میان تبریزی‌ها بدل شده و به همراه مهدی کیانی می تواند کمربند تراکتور سازی را در خط میانی زمین محکم ببندد.


8-  سروش رفیعی:
هر وقت حرفی از سروش رفیعی به میان میآید به صورت ناخودآگاه یاد جنجال خدمت سربازی که گریبان او و چند تن دیگر از بازیکنان را گرفت، می‌افتیم. یکی از دلایل اصلی اوج‌گیری تیم امیرقلعه نوعی در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم زوج بختیار و رفیعی در میانه میدان بود که با حرکات تکنیکی خود فرصت‌های خوبی برای مهاجمان فراهم می‌کردند. با توجه به علاقه قلعه ‌نوعی به بازیکنان تکنیکی در میانه میدان بدون شک سروش رفیعی یکی از بازیکنان مورد علاقه قلعه نوعی در ترکیب فصل آینده خواهد بود و می تواند با تکنیک ناب خود (مانند آنچه که با مدافعان استقلال در بازی برگشت لیگ چهاردهم کرد) مدافعان حریف را سردرگم نماید.


9- محمد نوری:
هافبک سابق پرسپولیس از ستاره های مورد علاقه سرمربی تراکتوری هاست و به نظر می رسد با وجود حضور جاسم کرار انتخاب اول قلعه نویی برای پست پشت مهاجم باشد. نوری که دوست داشت امسال با پرسپولیس سال های آخر فوتبالش را پشت سر بگذارد، در نهایت زیرنظر مربی ای کار خواهد کرد که قبولش داشته و دارد. او با انگیزه نمایش به برانکو احتمالا فصل خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. تراکتوری ها برای این پست جاسم کرار را هم دارند.


10-  محمد ابراهیمی :
این بازیکن که پرشورها او را F14 لقب داده‌اند فصل گذشته بازی‌های تحسین برانگیزی را در ترکیب تیم همشهری انجام داد و موفق شد در برخی بازی‌ها یک تنه تیم خود را پیروز میدان کند. با توجه به روابط حسنه‌ای که میان تبریزی‌ها وجود دارد خیلی راحت این بازیکن را در اختیار تراکتورسازان قرار دادند، تا هم این بازیکن به تیم مورد علاقه خود بازگردد و هم هواداران پرشور تبریزی منتظر F14 باشند تا فصل خوبی را برای آن‌ها رقم زند.


11-  فرزاد حاتمی:
فرزاد حاتمی فصل گذشته و به همراه امیر قلعه نوعی به تیم تراکتور اضافه شد و همان چیزی را که قلعه نوعی از او انتظار داشت انجام داد. او توانست نقش خود را به خوبی به عنوان مهاجم هدف ایفا کند و گلهای حساسی برای تیمش به ثمر رساند. با توجه به علاقه قلعه نوعی به داشتن مهاجم قلدر و تمام کننده بیراه نیست که او را انتخاب اول قلعه نوعی در خط آتش تراکتور بدانیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد