تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

باشگاه ریزه اسپور ترکیه قصد دارد دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس را به خدمت بگیرد و دور جدید مذاکرات را با آنها آغاز کرده است.



به گزارش "تک گل"، در حالی که ابتدا گفته شد مهدی طارمی و رامین رضائیان برای سفر تفریحی به ترکیه سفر کردند اما حالا مشخص شده این دو ملی پوش به دنبال ترانسفر شدن و رفتن به تیمی اروپایی هستند.


باشگاه ریزه اسپور ترکیه مدتی است به دنبال طارمی و رضائیان است و در روزهای اخیر سایت‌های محلی و نزدیک به این تیم این مسئله را اشاره کردند و خبر دادند در صورت توافق طرفین که احتمال آن وجود دارد، انتقال دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس به تیم سیزدهم فصل گذشته لیگ ترکیه انجام خواهد شد.


هر دو بازیکن در آستانه رفتن به ریزه اسپور قرار دارند اما مبلغ پیشنهادی آقای گل فصل اخیر لیگ برتر ایران بالاتر از چیزی بوده که باشگاه ترکیه‌ای عنوان کرده و به همین خاطر تاکنون این انتقال صورت نگرفته است.


با این وجود مدیران باشگاه ریزه اسپور دور جدید مذاکرات‌شان را با طارمی و رضائیان آغاز کردند و قصد دارند با این دو بازیکن ایرانی که اکنون در ترکیه حضور دارند به توافق نهایی رسیده و قرارداد نهایی را امضاء کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد