تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پس از پیوستن غیرمنتظره طارمی و رضاییان به تیم ریزه اسپور ترکیه، برانکو مصاحبه ای انجام داد:



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، سرمربى پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما حرف هاى خود را از این شروع کرد: روز پر کارى را پشت سر گذاشتیم و خودم را براى تمرین فردا آماده میکنم. خبر حضور رضاییان و طارمى در ریزه اسپور را شنیده ام و تصور مى کردم آنها قصد ندارند با پرسپولیس ادامه دهند. به هرحال زندگى همین است و باید براى آماده کردن چهره هاى جدید آماده باشیم و این مساله براى ما هم صادق است. من براى این دو بازیکن آرزوى موفقیت مى کنم.


وقتى از برانکو درباره نحوه جدایى این دو سوال میکنیم و اینکه این دو با این اتفاق تمرکز و وقت پرسپولیس را گرفتند او مى گوید: در این زمینه خیلى دوست ندارم حرف بزنم. این دو از ستاره هاى فصل گذشته پرسپولیس هستند و ما یک فصل خوب را در کنار هم پشت سر گذاشتیم. لحظه هاى خوبی داشتیم و مى توانستیم جام را بالاى سر ببریم. به هرحال نقصان هایى هم وجود دارد و من فقط به این نکته اشاره مى کنم که کاش رامین و مهدى جنتلمنانه تر رفتار مى کردند و مردانه با هواداران وداع می گفتند.


وى ادامه داد: ما وقت زیادى را پاى جدایى این دو از دست دادیم در حالى که مى شد خیلى دوستانه رفتار کرد و دیگران را از تصمیم آگاه کرد و براى پیشرفت مسیر تازه را در پیش گرفت و من این را درک میکنم. بازیکنان به دنبال پیشرفت و پول بیشتر هستند و این مساله باید در مسیر درست قرار گیرد. من متاسفم که این در ستاره اکنون دچار خشم طرفداران هستند.


برانکو ایوانکوویچ ادامه داد: البته امیدوارم با ادامه تمرینات و حضور بازیکنان جدید توجه طرفداران از این سمت برداشته شود. در نهایت این تیم است که مى ماند و مربى و بازیکنان مى آیند و مى روند و این در همه جا صادق است. کار کردن و تمرین کردن و ساختن دوباره تیمى که مثل سال گذشته مردم را با آن خوشحال کنیم و از بازیکنان و هواداران مى خواهم در این مسیر همچنان کنار ما باشند.


برانکو درباره جانشینان احتمالى این دو بازیکن در ترکیب خود مى گوید: در پست دفاع راست سه بازیکن دیگر دارم و فکر نمى کنم مشکلى از این بابت متوجه ما شود و در مورد طارمى اوضاع کمى متفاوت است و شما به سختى مى توانید کسى را جانشین بهترین گلزن فصل گذشته  کنید اما تصور من این است که خط حمله فوق العاده است و با بازیکنانى که داریم جاى خالى مهدى را پر میکنیم. من باز هم براى این دو بازیکن آرزوى موفقیت و درخشش در لیگ ترکیه را دارم و این نهایت آرزوى یک سرمربى براى شاگردانش است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد