تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد خطری گسترش فولاد را در ترکیه تهدید نمی کند.



فراز کمالوند در گفت و گویی درباره اردوی تیمش در ترکیه اظهار داشت: روز گذشته اردوی خود در کشور ترکیه را برپا کردیم. آب و هوای منطقه قرلچه حمام عالی است. باران هم در حال بارش است. همه چیز آماده است تا یک اردوی خوب برگزار کنیم.


او درباره دیدار تدارکاتی نخست تیمش بیان کرد: فردا اولین بازی دوستانه خود را با تیم آیاشی رومانی انجام می دهیم که در سوپر لیگ رومانی حضور دارد. این تیم 7، 8 بازیکن لژیونر در کشورهای اسپانیا و روسیه دارد. با توجه به اینکه در فصل بدنسازی هستیم ، شاید تصور کنید باید با تیم های ضعیف تر بازی سبکی را انجام دهیم اما من دوست داشتم در فصل بدنسازی نیز به بدن بازیکنان فشار زیادی وارد شود. به همین خاطر تیم آیاشی را انتخاب کردم. نتیجه این بازی هم برایمان اهمیتی ندارد و می خواهیم سنگینی بدن بچه ها را در بازی دوستانه نیز ببینیم.


کمالوند درباره بمب گذاری اخیر در کشور ترکیه افزود: بمب گذاری اخیر کشور ترکیه ارتباطی به تیم ما ندارد. ما در استانبول نیستیم و با شهر آنکارا نیز 80، 90 کیلومتر فاصله داریم. اردوی ما در یک منطقه کوهستانی برپا شده و تا اولین روستا نیز 20 دقیقه فاصله وجود دارد. قرار هم نیست که در مدت زمان اردو به شهر برویم. هیچ خطری گسترش فولاد را تهدید نمی کند و خیال هواداران از این بابت راحت باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد