تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بعد از یک فصل سخت به نظر می رسد شرایط برای بازگشت درخشان حسین ماهینی در پرسپولیس فراهم شده و او می تواند با عملکرد خود در جناح راست بار دیگر به تیم ملی نیز دست یابد.



به گزارش "تک گل"، حسین ماهینی که به عنوان یکی از ستاره های تیم کهکشانی سرخپوشان توسط رویانیان به تیم پرستاره پرسپولیس پیوست با توجه به مشکل در کارت پایان خدمت خود در فصل پانزدهم مجبور به ترک این تیم شد. حسین ماهینی در این مقطع با اظهارات متناقض و در نهایت سردرگمی فراوانی همراه شد که حتی در برهه ای باعث شد حضورش در ملوان هم به خطر بیفتد و اعلام شود بازیکنان متخلف اجازه بازی ندارند. این مساله اما در نهایت حل شد و او توانست در ترکیب ملوان حضور یابد. اما مهمترین مساله برای ماهینی که حضور در پرسپولیس و حتی جام جهانی برزیل را تجربه کرده بود، بازگشت به ترکیب کارلوس کی روش بود. اتفاقی که با تصمیم مسوولان هرگز برای او رخ نداد و او بعد از یک بار دعوت به اردوی تیم ملی باز هم پشت خط ماند تا در انتظار پایان دوران سربازی اش باشد. او اکنون اما باتجربه تر و باانگیزه تر از سابق و با پایان دوران سربازی اش به پرسپولیس بازگشته است و رویاهای بزرگی در سر دارد که با جاه طلبی های برانکو به دنبال دستیابی به آن است.


ماهینی که در ابتدای بازگشت خود به پرسپولیس با رقیب سرسختی به اسم رامین رضاییان نیز مواجه بود و این مساله باعث شده بود تا حتی زمزمه حضورش در سپاهان و جابجایی با شجاع خلیل زاده به گوش برسد در نهایت با معرفی خود به برانکو در تمرینات حضور یافت تا اینکه سیمرغ اقبال روی شانه های او نشست. رامین رضاییان در اتفاقی عجیب و در حالی که مسوولان پرسپولیس تصور می کردند با توجه به قرارداد دوساله با او قادر به ترک این تیم نخواهد بود با استفاده از بندی در قراردادش مجوز خروج دریافت کرد و در نهایت راهی ترکیه شد تا در تیم ریزه اسپور حضور یابد. این مساله باعث شد تا ماهینی اکنون به تک ستاره این پست پرسپولیس تبدیل شود و همه چیز برای او روال قبلی را بگیرد. جایی که او در پست دفاع چپ و در فصل چهاردهم به عنوان ستاره به این تیم ورود کرده بود. اکنون اما او می تواند با فراموش کردن تمام اتفاقاتی که در این مدت به او گذشته در ترکیب این تیم حضور یابد و با عملکرد مثبت خود را بار دیگر در جمع شاگردان کارلوس کی روش نیز ببیند و در نهایت راهی جام جهانی روسیه شود تا دومین تجربه خود در این رقابت ها را به دست آورد.


پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ در شرایط فعلی با توجه به جدایی دو بازیکن فصل گذشته این تیم در جناح راست (رامین رضاییان و بابک حاتمی) حسین ماهینی و صادق محرمی را در اختیار دارد و ماهینی امیدوار است زیر نظر برانکو ایوانکوویچ بار دیگر به شرایطی بازگردد که عبور از نام او حتی برای کارلوس کی روش هم ممکن نباشد. البته او در تیم ملی نیز رقبای سرسختی خواهد داشت و باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با رقبایی مثل وریا غفوری و رامین رضاییان و حتی دانیال ماهینی بجنگدد.


باید دید ماهینی با استفاده از تجربه ای که در این مدت کسب کرده موفق خواهد شد به خواسته خود دست یابد یا خیر.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد