تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلال پس از ثبت قرارداد بازیکنانش ، با مشکل ثبت قرارداد منصوریان مواجه شده است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، بعد از ناکامی های فصل گذشته همان طور که انتظار می رفت باشگاه استقلال پرویز مظلومی را برکنار و علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد تا بلکه با این تغییر و تحول انتظارات طرفدارانش را در لیگ شانزدهم برآورده کند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که باشگاه در طول دو ماه گذشته هیچ اقدامی برای فسخ قرارداد سال دوم پرویز مظلومی و تسویه حساب با او انجام نداد تا حالا در آستانه فصل جدید با دردسرهای زیادی برای ثبت قرارداد کادر فنی جدید روبرو شود.


پرویز مظلومی بر اساس قرارداد دو ساله ای که با استقلال بست و رد سازمان لیگ ثبت کرد برای هر فصل باید مبلغی در حدود 700 میلیون تومان دریافت می کرد که از این رقم فصل قبل نزدیک به 400 میلیون تومان دریافتی داشت و 300 میلیون طلبکار شد. این مربی از سال های گذشته هم طلبی بالغ بر 260 میلیون تومان داشتن که با احتساب طلب سال قبل و همچنین قرارداد سال بعدش رقمی در حدود 1.3 میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلبکار است.


از همین رو این مربی برای فسخ قرارداد کنونی اش با استقلال شرط کرده تنها با تسویه مطالباتش حاضر به امضای برگه فسخ خواهد شد و در غیر این صورت به هیچ عنوان از مواضعش کوتاه نمی آید گرچه باشگاه استقلال هم مثل همیشه در تلاش است این موضوع را به نوعی کدخدامنشی حل و فصل و با دادن وعده از زیر بار این دردسر هم خارج شود.


با توجه به این که سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه استقلال تازمانی که فسخ قرارداد سرمربی گذشته خود را ارائه ندهد نمی تواند قرارداد علیرضا منصوریان را ثبت کند به نظر می رسد این بار موضوع جدی تر از آن چیزی است که مدیران استقلال تصور می کردند به خصوص که نزدیکان پرویز مظلومی هم مدعی هستند این مربی با دلخوری شدید از نحوه برخورد مدیران استقلال با خودش این بار به هیچ عنوان نمی خواهد از حق و حقوقش کوتاه بیاید تا دردسر 1.3 میلیاردی جدیدی یقه باشگاه را بگیرد.


شاید به خاطر همین موضوع هم بود که بهرام افشارزاده امروز میزبان سرمربی سابق تیمش بود تا در این نشست طرفین در خصوص فسخ قرارداد سال دوم به مذاکره و تصمیم گیری بپردازند که باید منتظر ماند و دید خروجی این نشست مظلومی با افشارزاده چه خواهد بود و استقلال می تواند قرارداد منصوریان را قبل از سفر به ارمنستان ثبت کند یا نه؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد