تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ملی پوش فصل گذشته ذوب آهن مدعی شد تا امروز به احترام این تیم با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.



هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش ذوب آهن که برخلاف قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ مدعی است بازیکن آزاد  بوده و مشکلی برای رفتن به تیم جدید ندارد اما با این حال تا امروز به احترام ذوبی ها با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است.


این بازیکن در همین ارتباط گفت:« من قرارداد مشروطی با ذوب آهن داشتم که با بسته شدن پرونده لیگ پانزدهم حالا بازیکن آزاد هستم چون هیچ تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشد تا برای تمدید قرارداد سال دومم به توافق برسیم. با این وجود من تا امروز به احترام شخص آقای آذری و همچنین یحیی گل محمدی با هیچ تیمی مذاکره نکردم».


او ادامه داد:« طی یکی ، دو هفته گذشته چند باشگاه پیشنهاداتی ارائه دادند اما به مدیربنامه ام گفتم ذوب آهن در اولویت است به همین خاطر منتظر تماس آنها می مانیم چون من از این تیم دوباره به تیم ملی برگشتم. اما حالا که می بینم تماسی گرفته نشده و ذوب آهن نیازی به من ندارد با سایر تیم ها مذاکراتم را آغاز می کنم تا ظرف یک هفته آینده تیم جدیدم را انتخاب کنم».


بیک زاده در پایان گفت:« همیشه گفتم دنبال تیمی هستم که آرامش داشته باشم چون می خواهم حالا که دوباره به تیم ملی برگشتم شانس خود را برای حضور در لیست نهایی کارلوس کی روش در مقدماتی جام جهانی روسیه امتحان کرده و دوباره طعم رفتن به این تورنمنت رویایی را بچشم».

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد