تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 استقلالی های پایتخت در اولین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف نفت تهران خواهند رفت.



شاگردان علیرضا منصوریان لیگ شانزدهم را با بازی مقابل نفت تهران در ورزشگاه آزادی آغاز خواهند کرد.


آبی پوشان در حالی به مصاف شاگردان علی دایی در نفت تهران می روند که با مشکلاتی رو به و خواهند بود.


استقلال در این بازی از نمی تواند از حضور تماشاگران خود به دلیل محرومیت بهره ببرد و این به ضرر این تیم خواد بود چرا که تماشاگران این تیم در تمرینات پیش فصل حضور چشمگیری داشتند و انتظار می رفت که در مسابقات این تیم شاهد بازی های پر تماشاگری باشیم.


اما دیگر مشکل آبی پوشان، عدم حضور سید مهدی رحمتی، کاپیتان این تیم به دلیل محرومیت خواهد بود. همچنین سید حسین حسینی دیگر گلر این تیم به دلیل مصدومیت و آماده نبودن وضعیت مبهمی برای رسیدن به این بازی دارد و مشخص نیست چه کسی قرار است در بازی مقابل نفت تهران از چارچوب دروازه استقلالی محافظت خواهد کرد.


همچنین به نظر می رسد علیرضا منصوریان برای ترکیب اصلی خود به نتیجه قطعی نرسیده و تیم کامل خود را پیدا نکرده است و بدیهی خواهد بود که در بازی های ابتدایی لیگ به دلیل بدنسازی، تیم ها کمی با مشکل مواجه شوند.


گفتنی است که برگ برنده استقلال در این بازی شناخت کامل و دقیق علیرضا منصوریان از تیم سابق خود و همچنین نا آماده بودن این تیم به دلیل دیر بسته شدن خواهد بود.
لازم به ذکر است که استقلالی ها در 4 فصل گذشته بازی های هفته اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد