تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت حضور مهدی طارمی در پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.



به گزارش "تک گل"، علی‌اکبر طاهری در خصوص توافق طارمی با باشگاه پرسپولیس در شبکه خبر گفت: اینکه گفته شده دوستان نزدیک مهدی طارمی موجب برگشت او شدند اصلا درست نیست؛ طارمی از فصل گذشته با ما تفاهم و توافقاتی برای فصل جدید داشت؛ قبل از دربی دور برگشت نیز مذاکراتی برای تمدید قرارداد با طارمی داشتیم و تفاهم کرده بودیم که در مسابقه با گسترش فولاد در تبریز هم مذاکرات خاصی انجام شد.


او ادامه داد: طارمی پس از رفتن به ریزه اسپور اعلام کرد کارش درست نبوده است؛ همچنین عدم حضورش در باشگاه پرسپولیس و رفتنش به ترکیه متاسفانه خیلی هم جالب نبود و هواداران را ناراحت کرد.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه مسائل حقوقی در مورد بازگشت طارمی به این تیم انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه قرارداد قبلی طارمی در پایان فصل 95-94 خاتمه پیدا می‌کرد لازم بود برای تمدید آن در فصل جدید با شرایط دیگری قرارداد ببندیم که توافقاتی هم با این بازیکن انجام شده بود تا این کار انجام شود و نوشته‌ای هم با یکدیگر داشتیم اما بنا بر دلایلی علاقه‌مند بود فوتبالش را در تیم‌های اروپایی و غیر ایرانی ادامه دهد و به همین دلیل آن اتفاقات صورت گرفت.

 
طاهری گفت: روز آخر نیز ما مذاکراتی با طارمی داشتیم ولی متاسفانه انتقال او به تیم ریزه اسپور انجام شد؛ وقتی این بازیکن به ترکیه رفت به جد دنبال آن بودیم توافقات و تفاهم‌نامه‌هایی که داشتیم پابرجا بماند و حتی به او گفتیم موافق این اتفاق نیستیم ولی از سوی دیگر نمی‌خواستیم مشکلی ایجاد کنیم چون بالاخره طارمی بازیکن پرسپولیس بوده و برای این تیم زحمت کشیده است و از طرف دیگر بازیکن تیم ملی بوده و آینده‌دار است؛ باید حفظ حرمتش انجام می‌شد تا برای مملکت هم بماند.


او خاطرنشان کرد: مذاکراتی با طارمی صورت گرفته بود که خدا را شکر امروز کار آن نهایی شد تا فردا در تمرینات حضور یابد؛ کار بازگشت طارمی به پرسپولیس انجام شده و ان‌شاالله او از فردا به تمرینات اضافه می‌شود؛ قطعا طارمی در فصل جدید با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت و امیدواریم بتوانیم با بازی‌ها و رفتارهای خوبش دل هواداران را شاد کنیم.


او درمورد موضع‌گیری کاشانی عضور هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت طارمی گفت: پرسپولیس، باشگاه بزرگی است و بر همین اساس افراد باید به این درک و تفهیم موضوع برسند که این باشگاه نه تنها جایگاه خود را در بین هواداران دارد، بلکه جایگاه ارزشی داشته است.


سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بعضی وقت‌ها بازیکنان در شرایط خاصی قرار می‌گیرند؛ متاسفانه از قبل هم فرهنگ‌سازی نکردیم و شاید آنها دچار هیجانات و احساسات مقطعی می‌شوند که لازم است ما این مسائل را مدیریت، نگهداری و آموزش دهیم تا مسائلی که باید در گذشته انجام می‌شد صورت گیرد تا بتوانند به نحو احسن در میادین ورزشی حضور یافته و ارزش‌ها را قدردان باشند.


طاهری با اشاره به خریدهای اوکراینی پرسپولیس گفت: دو بازیکن اوکراینی با نظر برانکو که قصد داشت تیم در برخی پست‌ها تقویت شود انجام گرفت که با هماهنگی سرمربی تیم این دو بازیکن دعوت به تیم دعوت شدند.


او پیرامون اینکه پولیانسکی 30 ساله از سال 2008 تاکنون فقط قرضی بازی کرده است، گفت: بخش فنی و سرمربی ما این مسائل را در جریان است؛ تیم‌هایی مثل  شاختاردونتسک و دینامو کیف جزء بهترین باشگاه‌ها اوکراین بوده بوده که این بازیکن در آن حضور داشته و از سوی دیگر برانکو او را تایید کرده است.


طاهری با اشاره به آماده‌سازی پرسپولیس برای فصل جدید ابراز کرد: اردوی خوبی در اوکراین داشتیم که همه به ویژه سرمربی رضایت داشتند؛ کادر فنی و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و اعضای تیم خوب تمرین کردند. همه از تمرینات رضایت داشتند و همه چیز خوب است که امیدواریم با نتایج خوب در فصل آینده همراه باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد