تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، ترمیم و بازسازی بد موقع ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گریبان تیم پرمهره امیر قلعه نویی را گرفته است

. تراکتورسازان که در این فصل یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی به حساب می آیند، در هفته های ابتدایی لیگ برتر از میزبانی در ورزشگاه یادگار امام(ره) محروم هستند و همین امر می تواند باعث کاهش چشمگیر  حضور هواداران این تیم در بازی های خانگی شود. تراکتوری ها امیدوار بودند بتوانند رضایت باشگاه گسترش فولاد را برای میزبانی در بنیان دیزل دریافت کنند که آبی پوشان تبریزی با این مساله موافقت نکردند و تراکتوری ها مجبور به برگزاری مسابقات در ورزشگاه ها و یا حتی در شهرهای دیگر شده اند.


تراکتورسازان ورزشگاه باغشمال را هم پیشنهاد کردند اما شورای تامین به دلیل مرکزیت این ورزشگاه و البته وضع نامناسب سکوها که سازه فلزی دارد و متعلق به حدودا 35 سال قبل است، مخالفت کرد. از سوی دیگر کمپ اختصاصی تراکتورسازی که تمریناتش را در آن برگزار می کند، اگرچه گنجایشی به نزدیک به 10 هزار نفر دارد ولی به دلیل نداشتن امکانات لازم نمی تواند میزبان تیمی به پرطرفداری تراکتورسازی باشد.


منتفی شدن گزینه های ترک نشین
ناامیدی مسئولان تراکتورسازی از ورزشگاه های تبریز، سبب شده آنها گزینه های بعدی را مورد بررسی قرار دهند. در چنین شرایطی طبیعی است که هواداران دوست داشته باشند در شهرهای همجوار بازی های تیم محبوبشان را ببینند. اردبیل و ارومیه دو گزینه بعدی تراکتورسازی بودند. شهر ارومیه دو ورزشگاه فوتبال دارد که یکی از آنها چمن مصنوعی است و دیگری سکوهای مناسبی و گنجایشی بیشتر از 3 هزار نفر ندارد. اردبیل هم ورزشگاه خودش را دارد که از چمن مناسبی برخوردار نیست و البته ورودی های ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر استاندارد تلقی نمی شود. بازی در استان های آذری نشین و البته شهرهایی که ترک زبانهای بیشتری دارد اولویت بعدی تراکتورسازی بود که این مساله هم به دلیل نداشتن ورزشگاه های مناسب در شهرهایی مثل زنجان، قزوین و ... منتفی شد. حالا فقط دو شهر تهران و کرج تنها گزینه های تراکتورسازی برای میزبانی از حریفان در بازی های ابتدایی لیگ شانزدهم لقب گرفته است.

 
به دنبال بازی در شهر قدس
اگر فرض کنیم که طبق مسئولان ورزشگاه یادگار امام این ورزشگاه تا هفته پنجم آماده شود، تراکتورسازی تا هفته چهارم در دوبازی مقابل استقلال خوزستان و پیکان میزبان خواهد بود. با توجه به برگزاری دیدار تیم های استقلال، پرسپولیس، سایپا و نفت در ورزشگاه های آزادی، تختی و دستگردی تقریبا بحث میزبانی تراکتورسازی در این ورزشگاه منتفی است. در این شرایط فقط ورزشگاه شهدای شهر قدس باقی می ماند که در اختیار تیم پیکان است. با توجه به اینکه پیکان در هفته نخست در تهران بازی ندارد و البته بازی سوم تراکتورسازی و پیکان به میزبانی تیم تبریزی با هم است، ورزشگاه شهر قدس گزینه اصلی میزبانی شاگردان قلعه نویی در پایتخت است. اگر تراکتوری ها بتوانند رضایت پیکانی ها را برای بازی اول دریافت کنند، احتمال برگزاری این مسابقه در شهرقدس بسیار زیاد است. از سوی دیگر بعید است مسئولان پیکان در هفته سوم لیگ برتر میهمانی مقابل تراکتور را با میزبانی تعویض نکنند.


انقلاب کرج
در غیراینصورت ورزشگاه انقلاب کرج آخرین گزینه باشگاه تراکتورسازی است. البته تراکتوری ها هنوز به طور قطعی از میزبانی در بنیان دیزل ناامید نشدند اما اگر این اتفاق بیفتد و با پیکانی ها نیز بر سر شهرقدس توافق نکنند، انقلاب کرج گزینه بعدی تیم اول تبریز خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد