تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت:




با تمام توان به اهدای خون بپردازیم
هفته اول لیگ برتر به نام انتقال خون است و به سهم خودم از جامعه ورزش و مردم درخواست می‌کنم به این دعوت لبیک بگویند و با تمام توان حضور پیدا کنند به اهدای خون بپردازند.
مراسم بهترین ها به فوتبال کمک می کند
به خاطر برگزاری مراسم بهترین ها به عوامل برگزاری خسته نباشید می گویم و از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ که تلاش می‌کنند مراسم برگزار شود تشکر می‌کنم چون این مراسم انگیزه خاصی به بخش‌های خاص فوتبال می‌دهد. بازیکنان در طول فصل تلاش می‌کنند در لیست بهترین ها باشند و این می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. علاوه بر آن امیدوارم مراسم هر سال نسبت به گذشته با کیفیت تر برگزار شود و نواقص آن هم برطرف شود.


فصل خوبی را آرزو می کنم
درباره آغاز لیگ باید بگویم که فصل خوبی را برای بازیکنان، مربیان و همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها آرزو می‌کنم. امیدوارم سال خوب فوتبالی را شاهد باشیم و همه کمک کنیم تا لیگ با کیفیت و به خوبی برگزار شود. تا حاصل آن که بازیکنان خوب را برای تیم ملی ببینیم و بتوانیم بازیکنان خوبی به تیم ملی تحویل بدهیم. امسال مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و حضور تیم ملی در جام جهانی می‌تواند خیلی مهم باشد.


در برابر پرسپولیس انگیزه داریم
 اولین بازی ما با پرسپولیس است پرسپولیس و استقلال همیشه در سطح اول کشورمان هستند و دو تیمی هستند که به حریفان خودشان انگیزه زیادی می‌دهند. ما هم برای فردا انگیزه زیادی داریم زیرا شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس این انگیزه ها را به وجود می‌آورد.


پرسپولیس همیشه پرسپولیس است
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و استقلال هم همیشه استقلال تحت هر شرایطی این دو تیم تیم‌های خوبی هستند یکی از مهمترین عوامل آن هواداران و علاقمندانشان هستند ما برای هوادران آنها احترام خاصی قائل هستیم. بازی با پرسپولیس برای سایپا حائز اهمیت است و امیدوارم استارت خوبی را در لیگ بزنیم.


همیشه به برانکو ارادت داشته ام
من همیشه به برانکو ارادت خاص و ویژه‌ای داشته و دارم او همیشه استاد ماست و من چند سال با برانکو کار کرده‌ام. واقعا خوشحالم که برانکو در فوتبال ما حضور دارد چرا که مربیانی از نوع برانکو نیاز فوتبال و لیگ ماست. از او تشکر می‌کنم که به من لطف داشته اما من مقابل برانکو همیشه شاگرد بودم درباره بازی شطرنج گونه هم باید بگویم که وقتی شاگرد مقابل استاد قرار می‌گیرد به هر ترتیب انگیزه‌ بیشتری پیدا می‌کند از طرفی هم این بازی برای هواداران هم جذاب خواهد بود.
 

تیم ها تا هفته پنجم کیفیت واقعی ندارند
از نگاه من هم این بازی همین گونه دیده می‌شود و ما در کنار دوستی‌ها و رفاقت‌هایمان رقابت سالمی هم با هم داریم. اما از طرفی تا ۵ هفته ابتدای لیگ تیم ها کیفیت واقعی خودشان را ندارند و شاید بعد از این ۵ هفته بحث بازی‌های شطرنج گونه بیشتر به چشم بیاید.


انتظارات از من بالاست
هر کجا که باشم براساس شرایط کار می‌کنم به هر حال من دو دوره با فولاد و سپاهان قهرمان شده‌ام و انتظارات از من بالاست اما به هر حال باید واقع بین بود. چند سالی است که سایپا در این جایگاه قرار دارد اما من دوست دارم به بالاتر نگاه کنم با این همه باید شرایط را بسنجیم و به دنبال شرایط بهتری باشیم.


به دنبال قهرمانی هم هستیم
نگاه ما این است که به دنبال کسب سهمیه باشیم و اگر شرایط فراهم بشود حتی به دنبال قهرمانی هم خواهیم بود اما این مسائل به حرف اتفاق نمی‌افتد و باید ابزار فراهم باشد. نیاز به زمان است تا بتوانیم به این مهم برسیم. من با گذشت زمان تیمم را قهرمان کردم و حتی با زمان کمتر توانستیم سپاهان را قهرمان ایران کنیم اما با سایپا امیدوارم که این اتفاق بیفتد.


از حق طبیعی خود استفاده کردیم
برای بازی در برابر پرسپولیس، باشگاه سایپا از حق میزبانی خود استفاده کرده است ضمن اینکه برگزاری بازی با پرسپولیس و استقلال بخش عمده آن بر عهده شورای تامین است ما به عنوان میزبان هم می‌خواهیم از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم. همان طور که پرسپولیس در بازی برگشت از میزبانی خود استفاده می‌کند و بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.


هواداران پرسپولیس ما را ببخشند
با احترامی که برای هواداران پرسولیس قائل هستند باید بگویم آنها باید ما را ببخشند زیرا می‌خواهیم از حق میزبانی خود استفاده کنیم در هفته اول لیگ است و خیلی چیزها برایمان ناشناخته است و هر دو تیم هم می‌خواهند پیروز شوند، ما هم دوست داریم در این بازی پیروز شویم و از شرایط میزبانی خود استفاده می‌کنیم اگر هم پیروز نمی‌شویم این مسئله از اراده ما خارج است.


آرزو داریم بازیکنان باکیفیت خارجی بیایند
این آروزی ماست که بازیکنان با کیفیت خارجی مانند خسوس به فوتبال ما بیایند تا چیزی به فوتبالمان اضافه کنند. نه اینکه بازیکنان بی کیفیت آمده و فقط هزینه روی دست ما بگذارند در گذشته هم بازیکنان بی کیفیت و هم بازیکنان با کیفیت به فوتبال ما آمده اند.


امیدواریم گلر خارجی به ما کمک کند
دروازه‌بان برزیلی دیر به جمع ما اضافه شد در بخش اول کارهای اداری او دچار مشکل شد و در بخش دوم وقتی به جمع ما آمد کمتر از یک هفته است که با ما تمرین می‌کند. حامد فلاح‌زاده هم در حال حاضر با ما تمرین می کند و امیدوارم مصدومیتش حاد نباشد او برای ادامه تمریناتش مشکلی ندارد در بازی با پرسپولیس و سایر تیم ها امیدوارم که گلر خارجی به ما کمک کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد