تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس از تلاش بازیکنانش برای پیروزی مقابل فولاد تقدیر کرد.



برانکو تاکید کرد ضربه امید عالیشاه از خط دروازه فولاد گذشته و پرسپولیس برنده بازی بوده است.


حرف‌های برانکو را مرور می‌کنیم:


اتفاقات پارسال تکرار شد
اولین بازی خانگی ما در حضور هواداران پرشورمان آنطوری که می‌خواستیم به نتیجه نرسید. من متاسفم به خاطر هوادارانمان که با وجود حضور پرتعدادشان و تشویق 95 دقیقه‌ایشان به نتیجه دلخواه نرسیدند و از این بابت از آنها عذرخواهی می‌کنم. در عین حال از بازیکنان تیم هم متشکرم آنها در همه لحظات بازی به حریف مسلط بودند و ما فرصت‌های زیادی را به وجود آوردیم که خب متاسفانه اتفاقی که فصل پیش افتاد دوباره تکرار شد و ما نتوانستیم بازی را ببریم.

 

ربیع‌خواه در سطح معیارهای من است
خبرنگاری به برانکو گفت محسن ربیع‌خواه امروز نشان داد در حد پرسپولیس نیست. اما سرمربی پرسپولیس در جواب گفت: من همیشه معتقدم نباید اسم بازیکنان را به زبان بیاوریم اما با ارزیابی شما هم موفق نیستم. البته نظر شما محترم است اما به هرحال همیشه یک نفر اشتباه می‌کند. ایشان یک بازیکن سرعتی است و به نظر من اشتباه خاصی هم انجام نداد. او با اعتماد به نفس و مطمئن کار می‌کند و صددرصد کیفیت او جوابگوی معیارهای من است. البته خط دفاع ما کاملا جدید است و نیاز به زمان داریم. من از بازی خط دفاع کاملا راضی هستم. ما در دو بازی سایپا و فولاد تنها یک گل اتفاقی خورده‌ایم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد