تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بهرام افشارزاده از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره گرفت.



این خبر پس از آن اعلام شد که یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ما خبر از منع قانونی حضور او در استقلال به دلیل بازنشستگی داد. بهرام افشارزاده که در دو فصل گذشته به عنوان مدیرعامل و سرپرست باشگاه استقلال فعالیت می کرد باتوجه به قانون بازنشستگی که به تصویب مجلس رسیده است مجبور به استعفا از سمت خود شد تا استقلالی ها در آستانه لیگ شانزدهم با تغییر مدیرعامل خود رو به رو شوند.


زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با ورزش سه ضمن تایید این خبر گفت: طبق قانونی که به تصویب رسیده است، مدیران بازنشسته در هیچ سطحی نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و با توجه به اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس زیرنظر دولت هستند بنابراین با تصویب این قانون ما مجبور هستیم از حضور آقای افشارزاده محروم شویم. البته ایشان می توانند همچنان در باشگاه استقلال به ما کمک کنند چراکه تجارب ایشان بسیار به ما کمک خواهد کرد.


افشارزاده که برای ورزش روزانه به مجموعه انقلاب رفته بود دقایقی برای برگزاری یک جلسه فوری این محل را ترک کرد. او در گفتگو با اطرافیانش خبر استعفا را تایید کرده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد