تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک دفاعی ملی‌پوش به شدت بابت بی اعتنایی مسوولان نفت به مطالبات بازیکنان این تیم شاکی است و در گفتگویی درباره مسائل مختلف از قهر در ابتدای فصل تا پرداخت مبلغ بی‌بازگشت به کمیته انضباطی برای بررسی مشکل مالی با نفت صحبت کرد.



کمال کامیابی نیا که همچون فصل گذشته یکی از مهره های کارآمد ترکیب برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود، در روزهای اخیر بیشتر زمان خود را در باشگاه نفت سپری کرد تا شاید موفق به دریافت طلب خود از زردپوشان شود. تلاشی که بی نتیجه مانده و آنها به در بسته و قفل و زنجیر شده ی این باشگاه روبرو شدند. کامیابی نیا که به شدت از بابت اتفاقات اخیر شاکی است در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط خودش و حواشی به وجود آمده صحبت کرد که در ادامه می خوانید.


چرا می‌گویید فوتبالیست پول زیاد می‌گیرد
با مدیریت قبلی باشگاه نفت و آقای قنبرزاده درباره طلبم صحبت کرده بودم و ایشان اعلام کردند بدهی ام را می پردازند. من نیز به احترام آقای علیپور و باشگاه نفت سکوت کردم و منتظر ماندم. اما اکنون یکسال گذشته و هیچ واکنشی نشان نداده اند. من مجبور شدم پول مالیات کامل این قرارداد را از جیب پرداخت کنم و اکنون 100 میلیون طلب دارم که آن را هم امروز و فردا می کنند. همه می گویند فوتبالیست ها پول زیاد می گیرند اما مطمئن باشید هیچ وقت به حق کامل قراردادمان نمی رسیم. من از باشگاه راه آهن طلب داشتم اما فقط نصف آن را گرفتم و با توجه به جرایم مالیاتی که راه آهن پرداخت نکرده بود آن را برای تسویه مالیاتم دادم. اداره مالیات شخص را می شناسد و همین مساله باعث شد در راه آهن هم این مشکل برایم به وجود آید.


خواهشا مدیران با فوتبال آشنا باشند
اگر به دنبال فوتبال حرفه ای هستیم باید همه چیزمان حرفه ای باشد. مدیران اگر فوتبالی نیستند لااقل مسائل و قوانین فوتبال حرفه ای را بدانند و با اطلاعات کامل ورود کنند. ما هم خانواده داریم و تمام وقت و سرمایه ما همین فوتبال است و اگر با این بی توجهی ها مواجه شویم آینده مان به خطر می افتد. پرداخت مبالغ مربوط به اداره مالیات کمترین اتفاقی است که هر مدیر فوتبالی باید آن را رعایت کند، نه اینکه با بی توجهی به این مساله برای بازیکن مشکل به وجود آید.


باید اتحادیه بازیکنان قوی باشد
خواهش من از آقای تاج این است که با توجه به اینکه ما جزو بازیکنان ملی پوش هستیم روی این مساله دقت و بررسی بیشتری شود تا با تمام تمرکز در خدمت تیم ملی باشیم. به نظرم باید بازیکنان اتحادیه قدرتمندی تشکیل دهند تا به خوبی از حق شان دفاع شود. اداره مالیات کاری به این مساله ندارد که ما پول مان را کامل گرفتیم یا نه بلکه آنها طبق چیزی که مشخص شده است مالیات شان را دریافت می کنند.


نه در رفاه هستم و نه ماشین آنچنانی دارم
با توجه به مشکلاتی که در فوتبال برای دریافت قراردادها وجود دارد از زمانی که فوتبال را شروع کرده ام تا به امروز نه در رفاه آنچنانی هستم و نه ماشین و خانه لوکس دارم. همه این مسائل به خاطر این است که هر سال باید بخش عمده ای از قراردادمان به بهانه های واهی بلوکه باشد و برای دریافت آن به آب و آتش بزنیم با این حال این مساله رواج یافته که فوتبالیست ها پول آنچنانی می گیرند و ...


700 میلیون بی برگشت در حساب کمیته انضباطی
وقتی برای احقاق حق مان به کمیته انضباطی مراجعه می کنیم آنها درخواست مبلغی به طور مثال 700 هزار تومانی برای پیگیری شکواییه مان می کنند. من این 700 هزار تومان را به حساب بانک ملی معرفی شده در خیابان شیخ بهایی پرداخت کردم که تمام ماحصل آن دو نامه به باشگاه نفت بود که لطفا پول بدهی را پرداخت کنید! این کار را من هم می توانستم بکنم و بارها در باشگاه نفت حضور یافتم. بعد از آن هم که دیگر جوابی به شکواییه من ندادند و گفتند خبر می دهیم. طوری شد که از پرداخت همین 700 هزار تومان هم پشیمان شدم. به همین خاطر است که می گویم کاش راهکاری بگذارند تا بازیکنان با وجود یک اتحادیه از جنس خودشان بتوانند به حق شان دست یابند. حالا ما بازیکنان به کنار، تکلیف ماساژور و تدارکاتی که مبلغ قراردادشان آنچنان نیست چه می شود و چرا باشگاه نفت به این افراد بی توجهی می کنند؟


فقط در حرف می گویند باشگاه بدهکار کنار گذاشته می شود
من برای سازمان لیگ و افراد زحمتکش در آن احترام زیادی قائلم اما نمی دانم چرا همیشه در ابتدای فصل می گویند باشگاه های بدهکار نمی توانند در لیگ حضور یابند و باید ابتدا با بازیکنان و تمامی افرادی که طلب دارند تسویه صورت گیرد اما در نهایت همه چیز با لابی حل می شود؟ همین مساله باعث می شود تا هر سال حجم بدهی ها افزایش یابد و هیچگاه به مشکلات رسیدگی نشود.


به اطراف فوتبالیست ها توجه بیشتری شود
از الان زود است بخواهیم خودمان را قهرمان بدانیم اما آقای برانکو همیشه در تمرینات به ما گوشزد میکند که بازی به بازی باید چگونه عمل کنیم و جلو برویم. با این حال با توجه به هفته های ابتدایی لیگ نقاط ضعفی داریم که باید آنها را برطرف کنیم و امسال جام بیاوریم. قطعا نیز همینطور خواهد بود و کسی که پیراهن پرسپولیس را برتن می کند به چیزی جز این نباید فکر کند و هدف همگی ما قهرمانی است و از فصل گذشته درس بزرگی گرفتیم. مغرور نمی شویم و همانطور که گفتم درس بزرگ ما از فصل گذشته حیاتی بودن تک تک امتیازات و البته آوراژ گل است و امسال نقشه های بزرگی داریم.


مشکل قهر من و باشگاه
کوچکتر از این هستم که بخواهم منتی سر باشگاه پرسپولیس با میلیون ها هوادار و اسطوره های بزرگ بگذارم. اما این را بگویم که با باشگاه مشکل مالی نداشتم و تنها یک سوتفاهم بود که با بزرگی آقای برانکو و طاهری برطرف شد. مشکل مالی نداشتم و همه چیز در قراردادم حتی برای فصل دوم همکاری ام نیز مشخص شده بود و همه چیز یک سوتفاهم بود. البته در آن مقطع مشکل خانوادگی نیز داشتم که با این مساله تداخل یافته بود و خوشحالم با قدرت در خدمت باشگاه هستم و در هفته اول نیز موفق شدم با گلزنی نقش داشته باشم و می خواهم امسال بهتر از فصل گذشته عملکرد فنی و تیمی ام را به نمایش بگذارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد