تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی نفت آبادان می گوید سبک فوتبال استقلال به برد آنها کمک کرد.



نادر دست نشان در نشست خبری پس از دیدار استقلال و نفت آبادان با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

دیدار با استقلال؟


در ابتدا باید روز خبرنگاران را به همه زحمتکشان تبریک بگویم. از قبل می دانستیم که برابر استقلال بازی سختی داریم. این تیم در سطح آسیا است و مطمئنم در آینده با هماهنگی بیشتر بهتر از این نتیجه خواهد گرفت. نکته مهم در این بازی این بود که بچه های ما چون هنوز باورهای خود را تغییر ندادند و اکثرا لیگ یکی هستند، کار برای ما سخت شد و درگیر آماده کردن آنها بودیم. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که اگر دقت می کردیم به گل می رسیدم. در نیمه دوم پس از گلی که دریافت کردیم اساس کار دست استقلالی ها بود و بازیکنان ما بیشتر دونده بودند. با دو تعویضی که انجام دادیم تغییر فاز دادیم و تهاجمی داشتیم و برای نوروزی و جهانی در 20 دقیقه پایانی برنامه داشتیم. لطف خدا و هوش بازیکنان به ما کمک کرد در حالی که یک گل عقب بودیم برنده باشیم و مطمئنا این برد کمک زیادی به ما خواهد کرد. به استقلال و منصوریان تبریک می گویم زیرا فوتبال خوبی بازی کردند. یکی از عواملی که باعث شد ما برنده باشیم فوتبال رو به جلو استقلال بود که به ما کمک کرد در این بازی برنده باشیم.

 

تعویض های نفت؟


مهاجمان بسیار خوبی در اختیار داریم و به همه این جوانان افتخار می کنیم که می توانند در حضور این همه تماشاگر یک تیم بازنده را برنده کنند. ما برنامه ریزی کرده بودیم زمانی که تیم مساوی است این بازیکنان به تیم اضافه شوند اما زمانی که عقب بودیم آنها آمدند. بازیکنان خوبی در آینده جذب خواهیم کرد.

 

قرارداد نوروزی؟


نوروزی به دلیل علاقه ای که به فوتبال خوزستان داشت و علاقه ای که به من داشت ابراز علاقه کرد تا نفتی شود. نوروزی اینقدر بازیکن بزرگی است که با ما قرارداد سفید امضا کرد و اگر شرطی هم هست برای آماده تر شدن نوروزی است و مطمئنا نوروزی در آینده مانند گذشته می شود.

 

اشتباه داوری؟


اگر به فیلم بازی دقت کنید، هافبک کره ای ما اخطار کرد. داور متوجه خطای بازیکن استقلال روی هافبک ما نشد و از داور خواستم که بیشتر توجه کند. بازیکن استقلال دست بازیکن من را کشید و او تعادل نداشت و به همین دلیل کارت گرفت.

 

نفت آسانسور می شود؟


می خواهیم جایگاه خوبی برای نفت در لیگ برتر داشته باشیم و آسانسور بودن مردم نفت را آذار می دهد. من بعد از پگاه که آسانسور بود به نفت آمدم و به مردم آبادان این تعهد را دادم که این تیم رابا پشتوانه مردم عاشق و بازیکنانش حفظ می کنم.


هافبک کره ای ضعیف؟


کیم بازیکن بسیار خوبی است و شاید پاس های کوتاه در دیدار با استقلال بزرگ که بازیکنان خوبی دارد عملکرد مناسبی نداشت اما این بازیکن قبل از شروع فصل تمرینات مناسبی نداشت. بازیکنان خوبی در فوتبال ما است اما رفتار خوبی از آنها نیست. بازیکنان شاید میلیاردی نبودند اما کمتر از 800 میلیون هم نمی خواستند و ما سقف قرارداد 500 میلیونی داشتیم. اجازه بدهید کیم یک مقدار بازی کند و اگر بهتر نشد بعدا به ما انتقاد کنید. ایشان تازه به فوتبال ما آمده است و فعلا از او راضی هستیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد