تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در اواخر تمرین امروز تیم پرسپولیس کاپیتان این تیم دچار مصدومیت شد به طوری که به تمرین ادامه نداد.



تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 و پس از انجام جلسه آنالیز تیم صبا زیر نور و با حضور کلیه بازیکنان و مربیان این تیم برگزار شد.
 

* بعد از حدود 10 روز امروز برای اولین بار هواداران توانستند در تمرین پرسپولیس حاضر شوند.

 
* پیش از شروع تمرین از سوی مسئولان کانون هواداران پرسپولیس به تماشاگران این تیم اعلام شد که امروز به هیچ عنوان هیچ بازیکنی نباید تشویق شود و فقط تماشاگران می‌توانند تمرین بازیکنان را نگاه کنند. این در حالی است که عده‌ای از هواداران پرسپولیس قصد داشتند رامین رضائیان را مورد تشویق قرار دهند اما به آنها گفته شد این بازیکن تشویق نشود تا حرمت پرسپولیس حفظ گردد.


* رامین رضائیان که امروز پیش از شروع تمرین به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بود پس از دیداری که با بازیکنان و برانکو داشت بعد از حدود 30 دقیقه محل تمرین را ترک کرد.

 
* یکی از اسپانسرهای تبلیغاتی پرسپولیس امروز در حال مصاحبه با تعدادی از بازیکنان این تیم بود و جالب اینجاست که نماینده این اسپانسر میان تماشاگران آمد و به آنها وعده اهدای شارژ تلفن همراه به صورت رایگان داد!


* بازیکنان ابتدا دقایقی به صورت کششی بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه به کار با توپ مشغول شدند.


* مرور کارهای تاکتیکی، سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.


* در اواخر تمرین سیدجلال حسینی از ناحیه ران پا دچار درد شد که به همین دلیل تمرین را ادامه نداد و به داخل رختکن رفت تا روی پایش یخ بگذارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد