تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی پیکان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال به سوالات پاسخ داد.



مجید جلالی سرمربی پیکان بعد از شکست سنگین برابر تراکتور مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پیرامون بازی حساس با استقلال پاسخ گفت.

 

دیدار برابر استقلال؟
ما برابر استقلال فرصتی برای اثبات شایستگی های تیم خوب پیکان داریم. برای بهتر شدن زمان نیاز داریم که بعد از تعطیلی این اتفاق خواهد افتاد. اینکه بعد از بازی با تراکتور تنها سه روز فاصله داشتیم یعنی تمرینات خوبی نداشتیم اما ما روشی به کار بردیم که امیدوارم تاثیراتش را روی بازی استقلال ببینیم که اگر موثر بود برای شما خواهم گفت چه تمریناتی داشتیم.


تعطیلات؟
من هم موافق این تعطیلات نیستم. بعد از 4 بازی ما یک ماه تعطیلی داریم که اثرات تخریبی بر روی تیمها دارد. این شرایطی است که برای ما طراحی شده و اجتناب ناپذیر است.

 
شناخت از استقلال؟
اینکه بگوییم استقلال در سه بازی نتیجه نگرفته و تیم خوبی نیست تحلیلی زودباورانه است. استقلال و منصوریان را می شناسم و مطمئنم در ادامه راه اگه شرایط خوبی داشته باشند می توانند شایستگی خود را اثبات کنند. استقلال مانند ما نیز نیازمند زمان است و مطمئنا دیدار دیدنی با استقلال خواهیم داشت که دو تیم تلاش زیادی برای اثبات توانایی خود خواهند کرد.


مشکلات داوری؟
من به خاطر اتفاقات فصل پیش تصمیم دارم با آرامش برخورد کنم و کمتر نسبت به این موضوع انتقاداتی داشته باشم اما ما از داوری لطمه خوردیم. در لیگ ما پس از سه هفته حاکمیت زور دیدم که بعدا بیشتر درباره آن صحبت خواهم کرد.

 
آرش آماده بازی با استقلال؟
نبرد و انفرادی نیست و ما یک رقابت خوب و سلامت روز پنجشنبه برگزار می شود. آرش برابر صبا آسیب دید و تنها روز گذشته یک جلسه با ما تمرین کرد. زمانی که با ما شروع کرد از نظر بدنی عقب بود اما برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به زمان دارد و قطعا در دیدار با استقلال در 18 تا ما خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد