تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم صنعت نفت آبادان با احتساب بازی‌های این تیم در فصل گذشته لیگ یک 16 بازی است که شکست نخورده است.



 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فصل گذشته در آخرین دیدار خود در لیگ آزادگان مقابل فجر سپاسی شیراز موفق شد این تیم را در ورزشگاه تختی با نتیجه 2 بر 1 از پیش‌رو بردارد و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.


آن‌ها در 12 بازی آخر فصل گذشته لیگ شکستی را تجربه نکردند و با احتساب 4 بازی انجام شده این تیم در لیگ برتر که با دو پیروزی و دو تساوی همراه بوده است هم‌چنان بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهند. تیم صنعت نفت که با هواداران پرشور خود برای هر تیمی در آبادان می تواند دردسر ساز شود تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر شگفتی ساز شده و علیرغم اینکه در مقابل تیم‌های بزرگی مثل تراکتور، استقلال و سپاهان قرار گرفته توانسته امتیازات لازم را از این دیدارها جمع‌آوری کند. نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت اسکلت تیم خود از فصل گذشته را حفظ کرده وبا جذب بازیکنان با تجربه‌ای مثل حکیم نصاری و رضا نوروزی و .. ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها را گرد هم آورده که اکثر این بازیکنان اهل آبادان هستند.


 در بین بازیکنان این تیم حسن هوری گلر با تجربه آن‌ها بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشته و ثبت سه کلین شیت در چهار بازی به خوبی نشان‌دهنده تاثیر این دروازه‌بان بر روند مثبت آبادانی‌ها است. ضمن اینکه به راحتی نمی توان از عملکرد خوب خط دفاعی و میانی این تیم در بازی‌های گذشته گذشت، عملکردی که در لیگ برتر هم ادامه یافته است.


تیم صنعت نفت آبادان تعطیلاتی 6 روزه برای استراحت بازیکنان در نظر گرفته و پس از آن تمرینات این تیم از سر گرفته خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد