تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رامین رضاییان مدافع راست تیم پرسپولیس در فصل گذشته مورد توجه دو تیم تراکتور سازی و سپاهان قرار دارد.



به گزارش "تک گل"، رامین رضاییان مدافع راست فصل گذشته تیم پرسپولیس که اکنون به همراه ملی‌پوشان در اردوی ایتالیا به سر می‌برد از طریق مدیربرنامه های خود پیگیر پیشنهادات خود است.


در روزهای گذشته امیر قلعه‌نوعی به طور صریح از علاقه خود برای به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش فصل گذشته سرخ‌ها سخن گفت و گفته می‌شود به این بازیکن پیشنهادی 800 میلیونی از طرف تراکتورسازی داده شده است.


از طرفی تیم سپاهان هم از طریق سرمربی خود عبدا.. ویسی پیگیر این موضوع شده است و در ابتدا پیشنهادی 500 میلیونی به علاوه پاداش‌های ویژه به رضاییان پیشنهاد دادند، که البته پس از مشخص شدن مبلغ پیشنهادی تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن رامین رضاییان باشگاه سپاهان هم مبلغ خود را به 800 میلیون تومان افزایش داده است.


رامین رضاییان هم اکنون در کنار تیم ملی و اردوی ایتالیا حضور دارد و هنوز جواب مشخصی به پیشنهاد‌های خود نداده است. باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم این بازیکن در نهایت از بین پیشنهادهایی که دارد کدامیک را انتخاب خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد