تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدافع جنجالی تیم ملی فوتبال ایران که مدت هاست با باشگاهی تمرین ندارد از مدیریت و کادرفنی این باشگاه عذرخواهی کرده تا در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار بگیرد.



رامین رضائیان مدافع تیم ملی کشورمان گفت: با توجه به اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، کار من از ابتدا اشتباه بود و اکنون نه تنها باقیمانده قراردادم را معتبر می‌دانم، بلکه آمادگی دارم قراردادی سفید از نظر زمانی و دیگر شرایط امضاء کنم. امیدوارم آقاي طاهري كه از ابتدا به من محبت داشتند و خيلي خيلي به من كمك كردند من را شایسته فرصتی برای جبران بدانند.

رضائیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: کار من با باشگاه پرسپولیس نباید به کمیته انضباطی می‌کشید. این اتفاق به خاطر اشتباه من بود و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. من در حالی بعضی اقدامات را انجام دادم که از سال گذشته قراردادم دو ساله بود و یک سال دیگر از آن باقي مانده بود كه متاسفانه اشتباه كردم  و اکنون نیز خودم را نه تنها متعهد به اجرای باقیمانده قرارداد می‌دانم بلکه حاضرم قراردادی بی‌قید و شرط با صلاحديد و اختيار كامل آقاي طاهري كه تا به امروز پدرانه با من رفتار كردند، امضاء کنم.

وی ادامه داد: با توجه به مجموع اتفاقاتی که روی داد، می‌دانم آنچه به دنبالش هستم چقدر برای آقايان طاهري و برانکو سخت است اما امیدوارم شانس جبران  این مساله برای آنها، پرسپولیس و هواداران را پیدا کنم. به همین دلیل به آقاي طاهري اعلام کردم در صورت موافقتشان قرارداد جدیدی با پرسپولیس به اختيار تام ايشان ببندم.

مدافع راست تیم ملی خاطرنشان کرد: می‌دانم در این مدت مشکلاتی برای پرسپولیس، مسوولان باشگاه خصوصاً سرپرست محترم و سرمربي محترم پیش آمد و بعضي از هواداران نسبت به آنها به اشتباه قضاوت كردند. همچنین هواداران پرسپولیس كه خيلي اذیت شدند و وقتی به اینها فکر می‌کنم واقعا ناراحت می‌شوم اما از همه اين عزيزان مي خواهم فرصت ديگري به من بدهند و مطمئن باشند كه جبران مي كنم. در این مدت آقای طاهری خیلی به من لطف داشتند. هواداران هم همیشه مرا شرمنده خودشان می‌کنند و آنهایی را هم که هنوز ناراحت هستند کاملا درک می‌کنم.

آقاي طاهري و ساير مسئولان باشگاه از ابتدای این ماجراها تلاش کردند مساله در فضایی دوستانه و بی‌حاشیه حل شود. این امر در کنار پیام‌های دلگرم کننده هواداران باعث اصرار بیشتر من برای ادامه حضور در پرسپولیس به هر ترتیبی که باشگاه و آقای برانکو صلاح بدانند شده است.

رضائیان در پایان افزود: در مدتی که در پرسپولیس بودم، بزرگی این تیم، تلاش همبازیانم، حمایت هواداران و تفکرات و راهنمایی‌های آقای طاهري و برانکو عامل مهمی در پیشرفت من شد. شخصا شکی ندارم که آقای برانکو، شخصی به موضوع نگاه نکردند. با ایشان برای یک سال کار کردم و می‌دانم با توجه به صلاحدید خودشان همواره مصالح تیم را در نظر می گیرند. من فقط امیدوارم بتوانم یک بار دیگر در مصالح تیم محبوبم و تفکرات ایشان جای بگیرم. همچنین امیدوارم آینده به گونه‌ای رقم بخورد و در آن به شکلی عمل کنم که این بخش از خاطرات مشترک من و پرسپولیس کمرنگ شود و نکاتی مثبت و خاطرات شیرینی بر جای بماند.

طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در سفر به شیراز زمینه بخشش و بازگشت رضائیان به این تیم را فراهم کرده و با انتشار این مصاحبه رضائیان در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار می گیرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد