تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن سیاه‌جامگان در دقیقه 3+90 با ضربه‌ای هوشیارانه دروازه گسترش را باز کرد تا سیاه‌جامگان 3 امتیاز شیرین را از این بازی به دست بیاورد.



تک گل این مسابقه روی یک ضدحمله در دقیقه 3+90 و با ضربه‌ای از روی سر فرناندو دخسوس به ثمر رسید تا سیاه‌جامگان دومین برد این فصل را به دست بیاورد و 8 امتیازی شود. گسترش هم در ادامه نتایج ضعیف دومین شکست این فصل را نیز کسب کرد و 3 امتیازی باقی ماند.

 


هفته پنجم لیگ شانزدهم، جمعه 19/06/95، ساعت 17:30، ورزشگاه بنیان دیزل تماشاگر : 200 نفر
داور: حمید حاج ملک        کمک ها: محمدرضا منصوری، اسد حاج محمد
 


گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی ، مگنو باتیستا، مصطفی اکرامی، محمدرضا خلعتبری(85 علی ارجمندیان)، محمد امین درویشی(67 یوسف سیدی)، داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

 


سیاه جامگان:

 
محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، محسن آقایی(46 مصطفی احمدی)، رضا شربتی، حسین بادامکی(46 سعید دقیقی)، پیام ملکیان، ایوب کلانتری، حمیدرضا علی عسگری، رضا درویشی و عباس عسگری(81 روح الله سیف اللهی)
سرمربی: فرهاد کاظمی

 

 

اخطار

رضا شربتی(36) از سیاه جامگان

 

 

شرح گل

 

صفر ـ 1 (سیاه‌جامگان): در دقیقه 3+90 روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن تعویضی سیاه‌جامگان با فراری به پشت مدافعان در موقعیتی خوب صاحب توپ شد و با یک ضربه نرم توپ را به درون دروازه گسترش فرستاد و باعث پیروزی تیمش در آخرین ثانیه‌های بازی شد.

 

 

اتفاق ویژه:

 

روح‌الله سیف‌اللهی وینگر سرعتی سیاه‌جامگان که در پی مشکلات ابتدای فصل در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت، با بازگشت به موقع به جمع شاگردان فرهاد کاظمی در این بازی حساس خارج از خانه عالی کار کرد و با استفاده از غفلت مدافعان حریف دومین پیروزی فصل را برای تیمش به ارمغان آورد.


 

بهترین بازیکن:


محمدرضا خانزاده مدافع سیاه جامگان فصلی تازه در فوتبال خود را تجربه می کند. او امروز هم از بهترین های زمین بود و بارها مقابل شجاعیان و خلعتبری دروازه با نجات داد. همچنین محمد ناصری دروازه سیاه جامگان هم خوب کار کرد. این در حالی است که ستاره‌های گسترش کماکان پایین‌تر از حد انتظار بازی می‌کنند.\

 

شرح بازی:

یکی دیگر از نتایج عجیب فوتبال افتاد و در حالی که گسترش فولادی ها موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند این تیم سیاه جامگان بود که توانست با هوشیاری به پیروزی برسد.
همانطور که قابل پیش بینی بود بازی با حملات گسترشی ها آغاز شد و این تیم از همان دقایق ابتدایی حملات خود را روی دروازه مشهدی ها آغاز کردند و با حرکات هجومی خلعتبری و پریرا و پوشش دیگر بازیکنان این تیم به دنبال باز کردن دروازه حریف خود بودند اما هر بار به دلایلی موفق به این کار نشدند، البته سیاه جامگان نیز که تلاش داشت نیمه اول را با تساوی به پایان برساند چشم به ضدحمله های خود و حرکات درویشی داشت و بدش نمی آمد تا در این میان بتواند دروازه خسوس را نیز باز کند که البته در این میان چند بار هم موفق به خطرسازی روی دروازه حریف شد.
در نهایت نیمه اول با حملات بی وقفه گسترش فولادی بدون گل به اتمام رسید و مدافعان و دروازه سیاه جامگان را باید موفق ترین بازیکنان حاضر در میدان دانست که عملکرد موفقی داشتند و مانع از گلزنی حریف شدند.
اما در نیمه دوم بازی برخلاف نیمه اول با تعادل بیشتری آغاز شد و دیگر از حملات چپ و راست گسترشی ها خبری نبود، در این نیمه دو تیم بیشتر در میانه میدان حضور داشتند، هرچند در بین دو تیم گسترشی ها بیشتر از حریف خود چشم به گلزنی داشتند اما مدافعان سیاه جامگان و در راس آنها خانزاده به همراه محمد ناصری توانستند با هوشیاری از دروازه تیم شان دفاع کنند. تبریزی ها در دقایق پایانی بازی یکی دو فرصت را برای گلزنی از آن خود کردند اما نتوانستند از آنها سودی ببرند تا اینکه تعویض طلایی فرهاد کاظمی کار خود را کرد و روی پاس کلانتری، سیف اللهی توانست گلی ارزشمند را به ثمر برساند تا مشهدی ها سه امتیازی شیرین را از آوردگاه پنجم خود کسب کنند.
حالا این تیم 8 امتیازی توانست خود را به جمع تیم های بالای جدول برساند و گسترش فولادی ها کماکان 3 امتیازی باقی ماندند.

 

لحظات حساس:


دقیقه 9 – حرکت پریرا و نفوذ در عرض و بین مدافعان سیاه جامگان، مهاجم برزیلی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه این بازیکن توسط ناصری مهار شد.
دقیقه 11 – همکاری خلعتبری و پریرا از جناح راست موقعیت خطرناکی روی دروازه مشهدی ها ایجاد کرد اما این توپ به کرنر رفت.
دقیقه 12 – کرنر ارسالی تبریزی ها بازهم روی دروازه سیاه جامگان ایجاد خطر کرد اما ضربه ابراهیم زاده با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 17 – حرکت زیبای درویشی از جناح راست با ضربه دقیق او از زاویه بسته ادامه یافت اما این توپ را بابک حاتمی از صحنه دور کرد.
دقیقه 18 – حمله دیگری از گسترشی ها با ضربه بازیکنان این تیم آغاز شد اما شوت محکم مهاجم این تیم توسط دروازه بان سیاه جامگان مهار شد.
دقیقه 19 – پاس دیدنی خلعتبری از بین مدافعان حریف عبور کرد و در حالی که بازیکنان مشهدی اعتقاد به آفساید داشتند محمد امین درویشی ضربه خود را به سوی دروازه سیاه جامگان که این توپ توسط مدافعان این تیم دور شد.
دقیقه 30 – حرکت پریرا بین مدافعان سیاه جامگان با ضربه محکم او ایجاد موقعیت کرد اما این توپ با واکنش دیدنی ناصری دور شد.
دقیقه 35 – حمله دیگری از گسترشی ها بازهم دروازه ناصری را با خطر روبرو ساخت اما ابراهیم زاده نتوانست از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 42 – ارسال بلند گسترشی ها با ضربه سر پریرا دروازه حریف را به شدت به خطر انداخت اما جایگیری بسیار خوب ناصری و واکنش او باعث شد تا این موقعیت نیز از دست برود.
دقیقه 45 – نفوذ دیگری از تبریزی ها و ارسال بلند اکرامی از جناح چپ روی دروازه ناصری خطرساز شد اما بازیکنان گسترش فولاد نتوانستند از آن سودی ببرند.

دقیقه 83 – داریوش شجاعیان یکی از معدود موقعیت های نیمه دوم این دیدار را پدید آورد و ضربه خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85 – گسترشی ها با حرکت خود توپ را به محوطه جریمه سیاه جامگان رساندند و باتیستا در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90 – شوت دیدنی باتیستا از راه دور با واکنش استثنایی ناصری به کرنر رفت.

 

 

حاشیه:


*تعداد بسیار کمی از هواداران فوتبال در تبریز از این بازی دیدن کردند.
*محمدرضا منصوری یکی از کمک داوران حاضر در بازی فینال المپیک پیش از آغاز این بازی مورد تقدیر واقع شد.
*همه عکاسان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه تیم سیاه جامگان قرار گرفتند.
*میثم حسینی و ایوب کلانتری که پیش از این سابقه بازی در تیم گسترش فولاد را دارند قبل از آغاز بازی به سراغ نیمکت تیم سابق خود نرفتند.
*پزشکیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ورزشگاه بنیان دیزل از این بازی دیدن می کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد