تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های فولاد و صبا با برد 2-0 فولاد به پایان رسید.

تیم فولاد با برد دو برصفر مقابل صبا به رده ششم جدول صعود کرد . آنها با بازی تهاجمی در نیمه اول کار حریف را تمام کردند.


به گزارش "تک گل"، برای فولاد عبدالله ناصری (40) و ساسان انصاری (42) گل زدند تا این تیم با 10  در رده ششم جدول قرار بگیرد . در این بازی که با یک اخراجی به اتمام رسید ، صبا نمایش خوبی نداشت .

 

با گزارش زنده این بازی همراه ورزش سه باشید.
جمعه ، 23شهریور/ ساعت 17:10
ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاگر ١٠٠٠نفر
داوران: محمدحسین ترابیان – محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – جواد رحیم زاده

 

اخطار: اسماعیل شریفات 36 از فولاد


 

فولاد خوزستان:

 

وحید طالب لو، عبدالله کرمی، ایوب والی، حمید بوحمدان، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، مهرداد جماعتی، احمد عبدالله زاده، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو و ساسان انصاری.
سرمربی: نعیم سعداوی

 

صبای قم:

 

حامد لک، پویا سیف پناهی، ابوالقاسم دهنوی، سید مهدی حسینی (58 امید جهانبخش)، میرهانی هاشمی، هاشم بیگ زاده، میلاد ابطحی (65 مهران امیری)، وحید علی آبادی، کیوان امرایی، منصور تنهایی (76 سید علی فاطمی) و غلامرضا عنایتی
سرمربی: صمد مرفاوی

 

شرح بازی:


نیمه اول بازی فولاد و صبای قم با برتری کامل تیم میزبان در ارائه بازی تهاجمی و گلزنی همراه بود. فولادی‌ها از همان دقایق ابتدایی با پرس کردن بازیکنان صاحب توپ صبای قم در نیمه زمین حریف و ارائه حملات متوالی از جناحین نشان دادند که برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده‌اند. حرکات متوالی عبدالله ناصری و اسماعیل شریفات از کناره‌های میدان برای تغذیه ساسان انصاری مهاجم نوک تیم میزبان چند بار در این نیمه تکرار شد که یک بار به ثمر نشست و ضربات از پشت محوطه جریمه که دومین حربه فولادی‌ها برای گشودن دروازه حامد لک بود هم یک بار نتیجه داد تا نیمه اول با دو گل به‌سود فولاد تمام شود.

عبدالله ناصری که یک فرصت تک‌به‌تک را در دقیقه هشتم از دست داده بود، در دقیقه 40 با ضربه از بیرون محوطه جریمه دروازه صبا را باز کرد و ساسان انصاری هم که در دقیقه 34 پاس طلایی اسماعیل شریفات را از مقابل دروازه صبای قم به بیرون زده بود، در دقیقه 42 قدر پاس شریفات را دانست و گل دوم تیمش را زد. بازیکنان صبای قم نیز در نیمه نخست چند حمله پراکنده انجام دادند که با هوشیاری خط دفاعی فولاد و جاگیری‌های مناسب وحید طالب‌‌لو ثمری نداشت و این نیمه دو بر صفر به‌سود فولاد تمام شد.

سرخ‌پوشان فولاد نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کردند و دو بار تا مرز گلزنی پیش رفتند که حامد لک سد راه آن‌ها شد. شوت محکم اسماعیل شریفات در دقیقه 55 با واکنش دیدنی حامد لک به کرنر رفت و در دقیقه 58 نیز ضربه عبدالله ناصری توسط حامد لک دفع شد.

در ادامه مسابقه و در 20 دقیقه پایانی، بازیکنان صبای قم برای جبران نتیجه حملاتی روی دروازه فولاد انجام دادند و یاران میزبان ضمن مقابله با فشار شاگردان مرفاوی در اندیشه استفاده از ضدحملات بودند. در دقیقه 74 ضربه پاک‌پرور از کنار دروازه صبای قم به بیرون رفت و ضربه سر آرام عنایتی در دقیقه 86 در دستان طالب‌لو قرار گرفت تا این بازی دو بر صفر به‎سود فولاد تمام شود.

فولاد خوزستان که در دقایق پایانی این مسابقه به‎دلیل مصدومیت مهرداد جماعتی بعد از انجام شدن سه تعویض این تیم 10 نفره بازی می‎کرد، با کسب پیروزی امروز 10 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

 

شرح گل:

 

١-٠(فولاد خوزستان-دقیقه ٤١): توپ پشت محوطه جریمه به عبدالله ناصری رسید و این بازیکن پس از یک چرخش عالی با یک ضربه زیبا توپ را به گل تبدیل کرد.

٢-٠( فولاد خوزستان-دقیقه ٤٣): پاس چاگو به شریفات رسید و پاس عرضی این بازیکن را ساسان انصاری به زیبایی تبدیل به گل دوم کرد.

 

بهترین بازیکن:

 

ساسان انصاری بازهم برای فولالی ها گل زد و چند موقعیت خوب برای فولادی ها ساخت و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.البته بقیه بازیکنان فولاد چون عبدالله ناصری، احمد عبدالله زاده، عبدالله کرمی و ... روز خوبی را گذراندند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ٨: شوت از راه دور کیوان امرایی را طالب لو در اختیار گرفت.

دقیقه ٩: پاس در عمق ساسان انصاری، عبدالله ناصری را در حالت تک به تک قرار داد اما ضربه ضعیف وی را لک به راحتی گرفت.

دقیقه ١٠: پاس شریفات به انصاری رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ١٣: سانتر اسماعیل شریفات از سمت چپ با ضربه سر چاگو همواه شد اما با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ٢٣: سانتر ساسان انصاری از سمت راست به شریفات رسید اما ضربه این بازیکن آسمان را شکافت.

دقیقه ٣٠: اشتباه عجیب عبدالله کرمی در میانه زمین فرصت عالی به صبایی ها داد اما پاس در عمق امرایی را بوحمدان به خوبی جمع کرد.

دقیقه ٣٣: پاس زمینی عبدالله ناصری از سمت راست به چاگو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از دروازه به بالا رفت.

دقیقه ٤٠: اشتباه بچگانه و عجیب و غریب علی آبادی توپ را به ناصری تقدیم کرد اما ناصری پس از یک حرکت تکنیکی توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه٥٥: شوت عبدالله انصاری از فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ٥٦:پاس یوسف وکیا به شریفات رسید اما ضربه این بازیکن را لک به کرنر فرستاد.

دقیقه ٥٩: پاس فوق العاده انصاری در حالت تک به تک به عبدالله ناصری رسید اما ضربه این بازیکن را لک به بیرون کشید.

دقیقه٦١: سانتر زیبای یوسف وکیا را در محوطه جریمه ساسان انصاری به سمت دروازه لک روانه کرد اما گلر صبا به زیبایی توپ را بیرون کشید.

دقیقه ٦٦: کرنر دهنوی از سمت راست با ضربه سر تنهایی همراه شد و به بیرون رفت.

 

اتفاق ویژه:

 

مهرداد جماعتی در اواخر بازی مصدوم شد تا فولاد بدون اینکه اخراجی بدهد١٠ نفره شود، پیش از مصدومیت جماعتی سه تعویض فولاد انجام شده بود.

 

حواشی:

 

*مهرداد طهماسبی، بازیکن سابق صبا، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت صبا رفت؛ همچنین وحید طالب لو که سابقه شاگردی مرفاوی و بوستانی را دارد، از آنها رخصت گرفت.

*بازیکنان فولاد بنری برای زنده نگه داشتن یاد هوادار فوت شده خود، همراه داشتند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد