تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 چهار بازی ابتدایی هفته دوازدهم لیگ برتر پر گل بود و اگر در دیدارهای امروز مهاجمان گلزن باشند، این هفته از لیگ لیگ برتر تاریخی خواهد شد.



هفته دوازدهم لیگ برتر کشورمان از روز گذشته با چهار دیدار آغاز شده است و امروز نیز با برگزاری چهار مسابقه پیگیری خواهد شد. در بازی های دیروز، 13 گل زده شد که امری کم سابقه در لیگ امسال بوده است. ساسان انصاری با هتریک در دیدار فولاد و نفت تهران، نقش به سزایی در پرگل بودن روز اول هفته دوازدهم داشت. این فصل در 4 بازی ابتدایی هفته های مختلف تنها سه بار بیش از 10 گل به ثمر رسیده و این هفته ها جزو پرگل ترین هفته های لیگ شانزدهم بوده است. به طور مثال، در 4 بازی ابتدایی هفته هفتم، 12 بار توپ از خط دروازه ها گذشت و در نهایت این هفته با 25 گل، پرگل ترین هفته لیگ برتر تا این جای کار شد. پر گل ترین دیدار هفته هفتم نیز پیروزی 3-2 پیکان مقابل استقلال خوزستان بود. البته دیگر بازی های آن هفته نیز پر گل، جذاب و تماشایی بود و به جز دیدار ذکر شده، 5 بازی دیگر هم سه یا بیش از سه گل در بر داشت.

 

حال باتوجه به 4 دیدار باقی مانده از هفته جاری، می توان امیدوار بود، پرگل ترین هفته ی لیگ شانزدهم امروز به ثبت برسد. امروز تراکتور با پدیده، سیاه جامگان با صنعت نفت، ذوب آهن با پیکان و پرسپولیس با ماشین سازی دیدار خواهند کرد. امروز چشم به ساق مهاجمانی چون مهدی طارمی، لوسیانو ادینهو، گادوین منشا و... خواهیم دوخت و امیدواریم روز، روز آن ها باشد تا آخر هفته فوتبالی کشورمان، با دیدارهایی پرگل به پایان برسد. نگاهی به آمار گلزنی 8 تیمی که امروز بازی دارند، مشخص می کند که 7 تیم میانگین گلزنی حداقل یک گل در هر بازی را دارند و تیم هایی نظیر پرسپولیس، پیکان، تراکتور و ذوب آهن پتانسیل گل های بیشتر را هم دارند.

 

البته این آمارها قابل مقایسه با فوتبال اروپا نیستند. در لیگ های معتبر اروپایی نظیر لیگ جزیره و لالیگا _حتی اگر به نسبت 16 تیم در نظر بگیریم_ حداقل 25 گل به ثمر می رسد. به طور مثال در هفته گذشته لیگ جزیره، 24 گل در لیگ انگلیس به ثمر رسید و 28 گل هم در لالیگا!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد