تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان با برد 3-0 پرسپولیس به پایان رسید.

 

 
به گزارش "تک گل"، پرسپولیسی ها که امروز با ترکیبی متفاوت و روبه جلو به میدان آمده بودند با گل های زودهنگام کامیابی نیا(9)، رضائیان(12) و طارمی (52) سه گل به سیاه جامگان زدند تا با 32 امتیاز قاطعانه قهرمان نیم فصل شوند.

 

جمعه 3 دی ماه، ساعت بازی 15:15 ـ هفته پانزدهم ورزشگاه آزادی      تماشاگر: 43 هزار نفر
داور: حمید حاج ملک

 


پرسپولیس:

 

 

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید‌جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه(محمد انصاری 46)، احمد نوراللهی(طاهرخانی 86)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(علی علیپور 73)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


سیاه جامگان:

 

 

محمد ناصرى، میثم حسینى، رضا شربتى، محمدرضا خانزاده، محسن آقایى، حسین بادامکى، مصطفى احمدى، ایوب کلانترى(ملکیان 42)، حمیدرضا على عسگرى(مرتضی رنجبر 69)، روح الله سیف اللهى، موسى ترائوره(سعید دقیقی 61)
سرمربی: خداداد عزیزی

 

 

اخطار

 

 

ترائوره(48) روح الله سیف اللهى (76) - حسین بادامکی (87) - محسن آقایى(90+1)90+2) از سیاه جامگان

 

رضاییان(57) سید‌جلال حسینی(90) از پرسپولیس

 

 

 

 

 

شرح گل ها

 

 

پرسپولیس یک سیاه جامگان 0: ( دقیقه 7، کامیابی نیا): روی پاس کوتاه برای مسلمان و ارسال این بازیکن برای طارمی پرسپولیس صاحب موقعیت گلزنی شد که در ادامه خروج اشتباه دروازه بان حریف و ضربه تمام کننده سر کمال کامیابی نیا گل اول این تیم را رقم زد.

 

پرسپولیس 2 سیاه جامگان 0: ( دقیقه 11، رامین رضاییان): روی یک ضد حمله و بازیسازی از خط دفاعی و در نهایت اشتباه مدافعان سیاه جامگان حرکت دو نفره رضاییان و امیری جواب داد و این رضاییان بود که توانست با ضربه ای دیدنی دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.

 

 

 

پرسپولیس 3 سیاه جامگان 0: ( دقیقه 50، مهدی طارمی): دفع کرنر از سوی بیرانوند، با استپ سینه امیری برای مسلمان همراه شد تا این بازیکن با ضربه یک ضرب آنها را در عمق برای احمدزاده فراهم کند و در مصافی تک به تک او توپ را عمقی برای طارمی مهیا کرد تا آقای گل فصل گذشته با ضربه ای روپا گل هفتم خود در این فصل را به ثمر برساند.

 

 

 

دقایق حساس

 

 

 

دقیقه 2: اولین حرکت خطرناک پرسپولیس توسط طارمی شکل گرفت که توپ در نهایت با برخورد به پای مدافع سیاه جامگان به کرنر رفت.
دقیقه 3: پرسپولیس روی کرنر خطرناک ظاهری شد و در یک رفت و برگشت در شش قدم در نهایت این جلال حسینی پیش تاخته بود که با شوتی روی پا دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد که ناصری آن را دفع کرد.
دقیقه 4: اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفسایدگیری باعث شد تا سیف اللهی با بیرانوند تک به تک شود که خروج این دروازه بان و مشت توپ مانع از ضربه زدن مهاجم این تیم به توپ شد و در نهایت خط دفاعی توپ را دفع کرد.

دقیقه 28: اشتباه کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه پرسپولیس حریف را صاحب موقعیت شوتزنی کرد که ضربه احمدی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 36: ارسال عمقی مسلمان درون شش قدم برای طارمی با برخورد شوت این بازیکن به مدافع حریف همراه شد و وحید امیری در موقعیتی ایده آل ضربه اش را به دست دروازه بان کوبید تا فرصت ثبت گل سوم برای این تیم از دست برود.

دقیقه 39: روی خطای رضاییان در گوشه محوطه جریمه این کلانتری بود که وظیفه ضربه به توپ را داشت که ضربه اش به سادگی توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد و در برگشت نیز آنها نتوانستند فرصت خوبی برای ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

دقیقه 43: روی ارسال چیپ و عمقی وحید امیری طارمی با دروازه بان حریف تک به تک شد و در حالی که یک مدافع حریف نیز او را مشایعت می کرد ضربه اش را زد که توسط ناصری و با پا دفع شد.

دقیقه 2+45: مهدی طارمی در کورس با مدافع حریف با دروازه بان تک به تک شد و در محوطه جریمه متوقف شد. در حالی که تصور می شد سوت داور به نشانه پنالتی به صدا در آمد، حاج ملک خطای مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد تا با اعتراض هواداران این تیم و کادرفنی همراه شود.

دقیقه 46: حرکت در عمق طارمی در حالی که با تکل مدافع حریف در هجده قدم متوقف شد ثمری برای پرسپولیس نداشت و ضربه این بازیکن به راحتی در اختیار ناصری قرار گرفت.

دقیقه 47: تکل خطرناک ترائوره روی کامیابی نیا ضمن مصدومیت هافبک دفاعی پرسپولیس یک کارت زرد هم برای مهاجم سیاه جامگان به همراه داشت.
 

 

 

دقیقه 65: روح الله سیف اللهی درون محوطه جریمه متوقف شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت که داور با رد آن توپ را به سود پرسپولیس به جریان انداخت.

دقیقه 70: محسن مسلمان طارمی را با پاسی دیدنی تک به تک به دروازه کرد که ضربه این بازیکن گل چهارم پرسپولیس را به ارمغان آورد اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید و گل را نپذیرفت.

دقیقه 73: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را نوراللهی نواخت که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: شوت احمد نوراللهی از درون هجده قدم با کاتی جالب توجه و اختلافی کم به بیرون رفت تا کاپیتان امروز پرسپولیس در گلزنی ناکام باشد.

دقیقه 79: وحید امیری می توانست با پاسی دیدنی احمدزاده را صاحب فرصت گلزنی کند اما ضربه خودخواهانه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت. او بعد از این ضربه به سمت احمدزاده رفت و از او عذرخواهی کرد.

 

 

 


در حاشیه:

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد