تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئيس کميته آموزش گفت: فردوسي‌پور جوان است و مي‌خواهد در رسانه‌ خودنمايي کند.



  محمد احساني در خصوص انتقادهاي عادل فردوسي‌پور که شب گذشته در برنامه 2014 نسبت به انتخاب اعضاي فدراسيون و همچنين کميته آموزش مسائلي را مطرح کرد، اظهار داشت: به نظرم او اطلاعات کافي در اين زمينه ندارد و متاسفانه مي‌خواهد در عرصه رسانه و مطبوعات خودنمايي کند. من قصد نداشتم جواب او را بدهم اما زماني که ديدم تماس‌ها زياد است و براي روشن شدن افکار عمومي مسائلي را عنوان مي‌کنم.

وي با اشاره به اينکه فردوسي‌پور شب گذشته اعلام کرده او مدرک D مربيگري‌اش را تازه گرفته، تاکيد کرد: به نظرم او سواد آکادمي ندارد، من دکتراي تربيت بدني دارم که اساسا طبق قانون شخصي که ليسانس تربيت‌بدني با تخصص فوتبال داشته باشد، از مدرک D معاف مي‌شود و مدرک C را ادامه خواهد داد. براي بازيکنان تيم ملي هم چنين قانوني وجود دارد. او اين موضوع را هم نمي‌داند و ادعا دارد چندين سال است در فوتبال فعاليت مي‌کند و بعد اسم خود را مجري فوتبال مي‌گذارد.

رئيس کميته آموزش يادآور شد: او بهتر است اطلاعات خود را بيشتر کند، من مدرک مربيگري خود را از انگليس گرفتم. در فوتبال، ‌هندبال و واليبال بازي کرده‌ام و در ورزش اصفهان هم به عنوان مربي فعاليت داشتم و هم ورزشکار. مجري رسانه ملي بايد با مدرک و سند حرف بزند. 40 سال است که معلم ورزش هستم. البته من او را مقصر نمي‌دانم. فکر مي‌کنم او جوان است و به دنبال حس شهرت و خودنمايي. مقصر کساني را مي‌دانم که از اين افراد در رسانه ملي استفاده مي‌کنند و اين تريبون را به آنها مي‌دهند.

احساني با انتقاد از صحبت‌هاي مجيد جلالي تاکيد کرد: آقاي جلالي خود مدرس AFC است اگر اشکالي در بحث تدريس وجود دارد به خود او هم برمي‌گردد. هر چند که ملاک تربيت مربي ما بر اساس آن چيزي است که فيفا و AFC در نظر گرفته است. شما بحث گواهينامه را نگاه کنيد. در همه جا به يک صورت عمل مي‌شود اما حالا اگر در ايران تصادف بيشتر است دليل بر اين نيست که نيروي انتظامي ما بي‌مورد به افراد گواهينامه مي‌دهد. بلکه دليل اين است که خود افراد رعايت نمي‌کنند من هم گواهينامه اروپايي دارم و هم گواهينامه ايراني و واقعا گواهينامه ايراني خود را سخت‌تر گرفته‌ام.

وي افزود: برخي مربيان ما هم بنا به دلايل سخت‌افزاري و موارد ديگر نمي‌توانند دانش خود را در زمين پياده کنند. تجارب بين‌المللي کمتري دارد و همين مسائل باعث مي‌شود تا افراد ديگر فکر کنند دانش زياد در مربيان ايراني وجود ندارد. در دو سالي که در اين پست حضور داشتم 3 کنگره با حضور 600 مربي در دو روز برگزار کرديم که بهترين نفرات هم در اين زمينه دعوت شده بودند. اگر حرف از شايسته‌سالاري است او تحصيلات و شغل خودش را ببيند خودش را اندازه بگيرد و بعد به ديگران بپردازد. تحصيلات تربيت‌بدني او چقدر است؟ کدام دوره ارتباطات و خبرنگاري را گذرانده است؟



رئيس کميته آموزش عنوان کرد: اکثر کارشناساني که در برنامه او حاضر مي‌شوند افراد خوبي هستند اما برخي کارشناسان که نه از فوتبال نه عقبه ساده‌اي از آکادمي دارند درباره تمام موارد صحبت مي‌کنند و جولان مي‌دهند. انتخاب اين افراد بر چه اساسي است؟ من اين برنامه را فقط مخرب مي‌بينم اما همان يک بار که جان يک نفر را نجات داد ارزشمند بود. 90 درصد برنامه تخريبي است. مسائلي که در برنامه شب گذشته مطرح شد، جاي شکايت دارد و من مي‌توانم اين کار را انجام دهم. زيرا مسئله حقوقي کميته آموزش مطرح شده بود اما اين کار را نمي‌کنم.

وي در مورد انتقاد مجيد جلالي مبني بر اينکه چرا مربيان به دوره‌هاي اروپايي فرستاده نمي‌شوند،‌گفت: زماني همين آقاي جلالي پيش من آمد و گفت مربيان را 12 روز به فرانسه بفرستند و هزينه 5 هزار يورويي بکنند من با رئيس کميته آموزش آلمان صحبت کردم و قرار شد هر ساله 30 نفر سفري 21 روزه به هامبورگ داشته باشند آن هم با مبلغ 2900 يورو که اين موضوع نشان مي‌دهد همه مبلغ کمتري پرداخت مي‌شود هم زمان بيشتري مربيان تحت آموزش قرار مي‌گيرند. ما براي امسال کمي بدشانسي آورديم. رئيس کميته آموزش هامبورگ مريض شد و در حالي که پول و پاسپورت مربيان هم گرفته شده بود در کارهاي اداري کمي با مشکل روبه‌رو شديم اما از سال آينده قطعا اين کار را انجام خواهيم داد. براي امسال هم در نظر داريم دوره آموزش 12 روزه‌اي در پرتغال با هزينه 2100 يورو انجام دهيم که اين کار احتمالا پس از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد