تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آل‌آفريکا اعلام کرد که گزينه اصلي فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي براي سرمربيگري تيم ملي فوتبال اين کشور، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران است.



به نقل از آل آفريکا، پيش از شروع رقابت‌هاي جام‌جهاني شايعاتي وجود داشت که استفن کشي پس از اين مسابقات روي نيمکت عقاب‌ها برنمي‌گردد.

وي اعلام کرد که پيشنهادهاي فراواني دارد و در اين ميان پيشنهاد فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي تقريبا قطعي است. فدراسيون فوتبال نيجريه نيز از به پايان رسيدن قرارداد کشي پس از جام‌جهاني راضي به نظر مي‌رسيد و تمايلي به تمديد آن نداشت.

با وجود اختلاف ميان کشي و فدراسيون فوتبال نيجريه، مي‌توان گفت که «پيشنهاد وسوسه‌کننده» وي درخصوص آفريقاي جنوبي ديگر قطعي نيست. شواهد قوي وجود دارند که فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي در نظر دارد کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران را به استفن کشي ترجيح دهد.

منابع آگاه در آفريقاي جنوبي روز گذشته با تأکيد بر اينکه «کشي و کي‌روش هميشه مدنظر فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي بوده‌اند.» اعلام کردند که پس از عملکرد سرمربي پرتغالي با تيم ملي فوتبال ايران در جام‌جهاني، تمايل فدراسيون به سمت کي‌روش است.

ايران در گروه F رقابت‌هاي جام‌جهاني در مقايسه با آرژانتين، نيجريه و بوسني تيم گزنده‌اي محسوب مي‌شد و نيجريه به سختي به يک تساوي بدون گل مقابل ايران دست يافت.

کي‌روش در برزيل به دنيا اعلام کرد که فوتبال ايران غول خفته‌اي بود که با رقابتي مواجه شد تا از اين خواب بيدار شود. بسياري از مردم بر اين باورند که دستيار سابق الکس فرگوسن در منچستريونايتد کارش را در پيشرفت فوتبال ايران تا جايي که بتواند با آرژانتين رقابت کند و با گلي که مسي در دقايق تلف شده به اين تيم زد، شکست بخورد، خوب انجام داده است.

اين منابع آگاه اعلام کرده‌اند: کشي در اولويت قرار داشت اما اکنون همه‌چيز تغيير کرده است و کي‌روش گزينه اصلي فدراسيون است.

اختلاف بر سر پول و اعتراض بازيکنان در اردوي نيجريه شايد يکي از دلايل تغيير نظر فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي باشد که بي‌نظمي در اردوي نيجريه که باعث حاضر نشدن بازيکنان در تمرينات و تهديد به بازي نکردن مقابل فرانسه تا زماني که پاداش‌شان پرداخت نشود را به دقت زيرنظر داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد