تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسانه‌هاي عربي از علاقه فدراسيون فوتبال الجزاير براي عقد قرارداد با کارلوس کي‌روش خبر دادند.



تيم ملي فوتبال الجزاير نمايش خوبي در جام جهاني 2014 برزيل داشت و جواز صعود به مرحله حذفي را در گروهي که تيم‌هاي بلژيک، روسيه و کره جنوبي در آن حضور داشتند به دست آورد، اما در يک هشتم نهايي با نتيجه دو بر يک برابر آلمان تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وحيد خليلويچ، سرمربي بوسنيايي الجزاير با وجود کسب نتايج خوب با اين تيم حاضر نشد تا قراردادش را تمديد کند چرا که او يک پيشنهاد خوب از تيم ترابوزان اسپور ترکيه دارد و قصد دارد به اين تيم برود.

فدراسيون فوتبال الجزاير به رياست محمد روراوة در تلاش است تا جانشيني شايسته براي خليلويچ پيدا کند. سايت "الخبر الجزاير " نوشت که سران فدراسيون فوتبال الجزاير مدت‌ها است که کارلوس کي روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران را مدنظر قرار داده اند و قصد دارند که اين مربي پرتغالي را جانشين خليلويچ کنند.

اين سايت نوشت: "رئيس فدراسيون فوتبال الجزاير حتي پيش از آغاز جام جهاني مذاکراتي را با کي‌روش داشت، اما دو طرف در نهايت به توافق رسيدند که بعد از جام جهاني در اين باره صحبت کنند. اکنون فدراسيون گفت‌و‌گوهاي خود را با کي روش آغاز کرده است تا درباره برنامه و پشنهاد مالي او بحث و تبادل نظر کند. تنها يک مشکل در اين زمينه وجود دارد و آن عملکرد ضعيف کي‌روش در جام جهاني با ايران است، چرا که اين تيم از سه بازي خود تنها يک امتياز کسب کرد و نتوانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. چنين نتايجي نمي‌تواند براي مربي بزرگي چون کي‌روش رضايت بخش باشد به ويژه اين که فدارسيون فوتبال ايران برنامه ريزي کرده بود که تيم به مرحله بعدي جام جهاني راه يابد. با وجود اين بايد گفت که کارنامه و اعتبار اين مربي پرتغالي باعث شده است که شانس او براي برعهده گرفتن نيمکت الجزاير بيشتر از ديگر گزينه‌ها است.

اين سايت در ادامه نوشت: کريستيان گورکوف و کارلوس کي‌روش دو گزينه اصلي جانشيني خليلويچ در نيمکت الجزاير هستند. گزارش‌ها حاکي از اين است که گورکوف شانس بيشتري نسبت به کي روش دارد چرا که او شناخت خوبي از فوتبال الجزاير دارد. از طرف ديگر هم درخواست مالي او بسيار بهتر از کي‌روش پرتغالي است. فدراسيون فوتبال الجزاير در انتظار دستور دولت است تا يکي از اين دو گزينه را به عنوان سرمربي جديد انتخاب کند. اگر چه فدراسيون بيشتر علاقمند به جذب گورکوف است، اما کارشناسان فوتبال، کي‌روش را با توجه به سابقه و اعتباري که دارد بيشتر ترجيح مي دهند.

آنها معتقدند کي‌روش تمام شاخصه‌هايي را که باعث شود تيم ملي فوتبال الجزاير قهرمان آفريقا شود در اختيار دارد. کي‌روش تجربه حضور در باشگاه هاي بزرگي چون منچستر يونايتد و رئال مادريد را دارد و با ستاره‌هايي همچون رونالدو و فيگو کار کرده است، درست برخلاف گورکوف که تجربه چنداني ندارد."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد