تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عباس ترابيان گفت: قرارداد مالي کي‌روش به نفع فدراسيون فوتبال است.



عباس ترابيان که مسئوليت مذاکره با کارلوس کي‌روش را برعهده داشت در گفت‌وگو با راديو ورزش در خصوص اين مذاکرات اظهار داشت: ما سه سال پيش قراردادي با کارلوس کي‌روش امضاء کرديم که چند ماه زمان گرفت تا اين قرارداد به يک قرارداد قابل استناد و قانوني تبديل شود که البته بخشي از اين کار را کي‌روش و وکيلش به عهده داشتند، ما هم براي اينکه قرارداد کي‌روش را دوباره تمديد کنيم پايه را بر قرارداد قديم گذاشتيم و البته شرايط جديد را هم مدنظر قرار داديم.

وي افزود: ما روز جمعه جلسه چهار ساعته‌اي را با کي‌روش برگزار کرديم و همه موارد را مو به مو بررسي کرديم، فقط مباحث حقوقي مانده بود که قرار شد در مورد آنها کي‌روش با وکيلش نهايي کنند. همه مسائلي که در قرارداد گذشته گاهاً دچار اختلاف هم مي‌شد، در قرارداد جديد حلاجي کرديم و کي‌روش با حسن نيت موارد را پذيرفت و با ما راه آمد چرا که او هم مي‌خواهد فدراسيون احساس آرامش کند چون مي‌داند که مردم از اين فدراسيون توقع دارند.

ترابيان ادامه داد: او به زودي موارد باقي‌مانده را با وکيلش نهايي مي‌کند و ما تاريخ دهم مرداد را براي روز امضاي قرارداد قرار داده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سؤال که مدت قرارداد کي‌روش تا چه زماني است، اظهار داشت: ما براي اينکه کي‌روش بتواند برنامه بلندمدت داشته باشد و اين فوتبال پوست بيندازد، تا پايان جام جهاني 2018 قرارداد کي‌روش را تمديد کرده‌ايم تا او براي تأثيرگذاري در فوتبال ما زمان کافي داشته باشد.

ترابيان در خصوص اينکه مبلغ قرارداد کي‌روش چه ميزان است، گفت: اينکه بگويم مبلغ قراردادش کاهش پيدا کرده قابل قبول نيست، اما اضافات قرارداد او هم چشمگير نيست و قرارداد به نفع فدراسيون پيش رفته است. خود کي‌روش هم چندان به بالا رفتن مبلغ قراردادش فکر نمي‌کرد و بيشتر به جزئيات مباحث خود قرارداد اهميت داد.

وي در پاسخ به اين سؤال که چه تضميني هست که موارد قرارداد اجرا شود چرا که در قرارداد گذشته، کارلوس کي‌روش علاوه بر اينکه مدير رسانه‌اي تيم را کنار گذاشت، سرپرست تيم را هم مشخص کرد، گفت: ما همه اين موارد را در قرارداد جديد مورد توجه قرار داديم، ولي اينکه اين موارد چگونه اجرا شود و چه کسي صيانت اجرايي آن را برعهده داشته باشد از دست من خارج است، ما به آنچه لازم بود در قرارداد اشاره کرديم و حتي جرايمي براي عدم اجراي آن درنظر گرفتيم اما نمي‌دانم فدراسيون براي اجرا کردن آن چه برنامه‌اي دارد.

ترابيان همچنين در جواب به اين پرسش که آيا قرار است که دوباره سرپرست تيم ملي شود، گفت: خير، من همان زمان که از تيم ملي کنار رفتم چون احساس کردم که بودنم به نفع کشور نيست خودم جدا شدم. من خيلي به واژه سرپرست اعتقاد ندارم و معتقدم که اين واژه در کشور ما يک واژه موقتي است و ما بايد اسم بامسماي ديگري جايگزين آن کنيم. من هميشه علاقه دارم که تا آخر در خدمت کشورم باشم ولي اين ماندن به منافع کشور لطمه وارد نکند. اين بار هم شايعاتي مبني بر سرپرستي من بود، ولي به شما اطمينان مي‌دهم که من علاقه‌اي به سرپرستي در تيم ملي ندارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد