تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئيس فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرد که براي امضاي قرارداد با کارلوس کي‌روش منتظر حضور او در ايران هستند.



علي کفاشيان پس از نشست رؤساي فدراسيونهاي ايران و ژاپن اظهار داشت: از ماه‌ها پيش براي امضاي تفاهم‌نامه با فدراسيون فوتبال ژاپن هماهنگ کرده بوديم، ضمن اينکه هميشه تعاملات ما با فدراسيون فوتبال ژاپن در سطح کنفدراسيون فوتبال آسيا بالا بوده و هيچ وقت به درخواست‌هاي يکديگر پاسخ رد نمي‌دهيم.

وي در ادامه افزود: امروز هم در مورد انتقال دانش فني دو کشور در فوتبال و مخصوصاً بخش بانوان که ژاپن يکي از قدرت‌هاي بزرگ دنيا در اين رشته است صحبت کرديم. همچنين قرار شد در رده جوانان، نوجوانان، فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلي نيز همکاري داشته باشيم. در ضمن تفاهم کرديم تا در سطح توسعه فوتبال آکادميک که ژاپن در آن سرمايه‌گذاري زيادي انجام داده همکاري بيشتري داشته باشيم.

کفاشيان همچنين خاطر نشان کرد: در بخش بين‌المللي هم فدراسيون فوتبال ژاپن قول داد تا از ميزباني ايران در مسابقات جام ملت‌هاي 2019 آسيا حمايت و تجربه خود را در اين بخش به فوتبال ايران منتقل کند.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران در خصوص چگونگي انجام بازي‌هاي تدارکاتي بين دو تيم ايران و ژاپن گفت: رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن معتقد است که بايد سطح فوتبال هر دو کشور بالاتر برود و از اينکه ايران و ژاپن در جام جهاني نتوانستند از گروه خود صعود کنند ابراز نگراني کرد. او معتقد بود که هر دو تيم و کلاً فوتبال آسيا با يک برنامه‌ريزي بهتر مي‌توانند در جام جهاني آينده عملکرد بهتري داشته باشند. در ضمن قرار شد براي بالا رفتن سطح فني فوتبال ايران و ژاپن بازي‌هاي دوستانه‌اي بين دو تيم برگزار شود.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که آيا قرار نيست فدراسيون فوتبال ايران با کشورهايي مثل ترکيه و روسيه که سطح فوتبال بالايي دارند تفاهم‌نامه همکاري امضا کند، اظهار داشت: اخيراً مکاتباتي با کشورهايي مانند بلاروس و روسيه در اين خصوص انجام داده‌ايم و آنها هم براي همکاري با فوتبال ايران ابراز تمايل کردند. ما بايد براي توسعه فوتبال آسيا و کشورمان با کشورهايي مانند روسيه، بلاروس، لهستان، مجارستان و ... ارتباط خوبي داشته باشيم که البته اين ارتباط هم برقرار است.

وي در پاسخ به اين سؤال که کارلوس کي‌روش چه زماني براي تمديد قراردادش با فدراسيون فوتبال به کشورمان سفر مي‌کند، عنوان کرد: کي‌روش هنوز در مرخصي به سر مي‌برد. البته خودش پيشنهاد داد که در بين مرخصي يک روز به ايران بيايد و قراردادش را تمديد کند اما ما ترجيح داديم که هر زماني که کي‌روش به کشورمان آمد همان موقع قراردادمان را تمديد کنيم و او هم کارش را شروع کند. ما حتي جزئيات تمديد قرارداد را هم براي کي‌روش فرستاديم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره حق پخش تلويزيوني هم گفت: بحث حق پخش اين هفته به نتيجه خواهد رسيد و با تصميم باشگاه‌ها در اين باره اقدام خواهيم کرد.

کفاشيان درباره اختلاف بر سر رقم قرارداد با صداوسيما هم گفت: نمي‌خواهيم حتماً به رقم واحدي برسيم، بلکه بايد فاصله رقم را کم کنيم و رقم توافق به هم نزديک شود.

وي درباره بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي هم گفت: تنها بازي با کره جنوبي قطعي شده و از سه ديدار با تيم‌هايي چون ونزوئلا و انگلستان خبري ندارم. ما در اين باره مکاتبه‌اي نکرده‌ايم.

رئيس فدراسيون فوتبال خاطر نشان کرد: با برخي کشورهاي عربي از جمله عربستان براي بازي تدارکاتي مکاتبه کرده‌ايم که هنوز پاسخي به ما نداده‌اند.

کفاشيان در مورد محل اردوي اروپايي تيم ملي هم گفت: چند کشور مد نظر کي‌روش است که منتظريم ببينيم چه تيم‌هاي ديگري به اين کشورها مي‌آيند تا هر کشوري که شرايط بهتري داشت اردوي اروپايي خود را در آن برگزار کنيم.

وي درباره بخت ميزباني ايران در جام ملت‌هاي 2019 آسيا با توجه به حمايت کشورهايي چون ژاپن يادآور شد: ژاپن تنها يک رأي دارد و ما براي کسب ميزباني حداقل به 43 رأي نياز داريم. ضمن اينکه هيئت رئيسه هم 15 تا 16 رأي دارند. با اين حال تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا در همين رفت و آمدها بتوانيم حمايت کشورها را جلب کنيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد