تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کي‌روش از فدراسيون فوتبال به خاطر اضافه کردن بندهاي جديد به قراردادش حسابي شاکي است و اگر امروز خواسته هاي او محقق نشود تهران را براي هميشه ترک خواهد کرد.



سرمربی تیم ملی در گفتگو با یکی از اعضای کادر فنی تاکید کرد که فدراسیون فوتبال در حال بازی دادن وی است و هر روز بندهای جدیدی به قرار دادش اضافه می کند در حالی که می داند وی پای این برگه را امضاء نخواهد کرد.

کی‌روش هم چنین تاکید کرده است به اندازه کافی به فدراسیون فوتبال پوئن داده است چون دوست دارد در تهران بماند و در تیم ملی کار کند.

کی‌روش در این گفتگو به این نکته اشاره کرده که اگر فدراسیون فوتبال به توافق قبلی پایبند نباشد پای برگه قرارداد را امضاء نخواهد کرد و امشب از طریق فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی تهران را برای همیشه ترک خواهد کرد و به یکی از پیشنهادات مطروحه پاسخ خواهد داد.

نکته قابل تامل اینکه یکی از دستیاران کروش می‌گفت که کی‌روش هم می‌داند وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال او را نمی‌خواهند و اگر امروز در تهران بسر می‌برد به خاطر مردم و فشار رسانه‌های گروهی است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد