تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نايب رييس اول فدراسيون فوتبال درباره آخرين نتايج توافق يا عدم توافق با کارلوس کي‌روش گفت: او در حال مشورت با وکلايش و ما هم منتظر بله يا خير او درباره تمامي بندهاي قرارداد هستيم.



سید محمدهادی آیت‌اللهی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت توافق اصلی و واقعی فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش اظهار کرد: فدراسیون فوتبال بر اساس آنچه علی کفاشیان اعلام کرد، نظرات خود را در قالب یک قرارداد تنظیم شده نهایی به کارلوس کی‌روش اعلام کرد و ما اکنون منتظر پاسخ قطعی و نهایی او هستیم تا در صورت مثبت بودن، او برای امضای قرارداد به ایران بیاید.

** کی‌روش در حال مشورت است و ما منتظر بله یا خیر او

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود ظاهرا کی‌روش هم همین صحبت‌ها را بیان می‌کند و منتظر پاسخ فدراسیون است گفت: خیر چنین نیست و فدراسیون نظر رسمی و نهایی‌اش را به وی اعلام کرده و او هم در حال حاضر با وکلای حرفه‌ای که دارد مشغول مشورت است. ما تمام بندهایی که باید در قرارداد وجود داشته باشد را مد نظر قرار داده‌ایم و اگر او اعلام کند که از تمامی این بندها تمکین خواهد کرد، برای امضای قرارداد به ایران می‌آید. ما الان منتظر پاسخ بله یا خیر کی‌روش هستیم.

** هیچ مبلغی از پیشنهاد مالی اولیه فدراسیون، در قرارداد نهایی کسر نشد

نایب رییس اول فدراسیون در پاسخ به اینکه آیا در برخی توافقاتی که پیش از این با او انجام شده بود از جمله مبلغ قرارداد هم تغییراتی ایجاد شده است به ایسنا گفت: خیر. قرارداد نهایی نسبت به توافق اولیه چندان متفاوت نیست. یک طرف قضایا فدراسیون و نظام ماست و یک طرف شخص کارلوس کی‌روش. بعضی نظرات را فدراسیون در قرارداد آورده و برخی بندها هم مطابق با نظر کی‌روش بوده است اما مبلغی که در توافق اولیه وجود داشت کسر نشده‌ است.

** فدراسیون و وزارت ورزش حرفه‌ای عمل کردند

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا وزارت ورزش روی این موضوع اعمال نظر می‌کند یا طبق آنچه که یکی از مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده، آن‌ها هیچ دخالتی در موضوع قرارداد کی‌روش ندارند، تصریح کرد: به هر حال وزارت ورزش و جوانان نظارت عالیه را بر عملکرد فدراسیون‌های ورزشی دارد. ما هم نظرمان را درباره موضوع قرارداد کارلوس کی‌روش اعلام کرده‌ایم. کارهایی که دراین زمینه انجام شده، کاملا حرفه‌ای و طبق وظایف هر یک از دو نهاد بوده است.

** تنها گزینه فدراسیون فعلا فقط کی‌روش است

آیت‌اللهی در ادامه در واکنش به اینکه آیا فدراسیون مربیان خارجی دیگری را به عنوان گزینه مد نظر دارد که در صورت عدم توافق با کی‌روش به سرعت با آن‌ها مذاکرات جدی را آغاز کند، تصریح کرد: اگر کی‌روش قرارداد نهایی مد نظر فدراسیون را نپذیرد، مسلما فدراسیون دست به کار می‌شود تا با گزینه‌های خارجی و ایرانی متعدد مذاکره کند اما در حال حاضر هیچ گزینه‌ای غیر از شخص کی‌روش نیست و پیش‌بینی می‌کنم تکلیف حضور این مربی پرتغالی در تیم ملی ایران هم حداکثر تا آخر این هفته مشخص شود.

** اردوی چین از نظر مربیان امید خوب بود

نایب رییس اول فدراسیون همچنین درباره شرایط تیم ملی المپیک که در حال حاضر اردوی تدارکاتی چین را سپری می‌کند و برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌شود نیز به ایسنا گفت: تیم ملی امید با حمایت کمیته ملی المپیک و تعاملی که باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال داشتند، برای حضور در اردوی آماده‌سازی چین مهیا شد. این تیم بازی تدارکاتی خوبی با تیم المپیک این کشور انجام داد که به تساوی بدون گل رسید. از منظر کادر فنی اردوی خوبی برگزار شده و آن‌ها پس از جلسات متعددی از تمرین‌های مختلف پنجشنبه از چین عازم کره جنوبی می‌شوند و امیدواریم در بازی‌های اینچئون نتایج خوبی بگیرند.

** اگر اردوهای تیم امید کم بوده بخاطر تعامل با باشگاه‌ها بود

آیت‌اللهی در واکنش به اینکه فکر نمی‌کنید تعداد اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم امید در راستای کسب مدال در اینچئون کم بوده است گفت: با توجه به شرایطی که مسابقه‌های لیگ ما داشت و لزوم تعاملی که فدراسیون باید با باشگاه‌ها داشته باشد، بیش از این نمی‌توانستیم برای تیم امید اردوها و بازی‌های تدارکاتی در نظر بگیریم. یکی از اصل‌های ما پیش از شروع کار این تیم تعامل جدی با باشگاه‌ها بود چون آنها امسال باید بعضی بازیکنان‌شان را در چندین مرحله به تیم ملی بزرگسالان هم بدهند.

** نبود صادقیان در تیم امید صرفا بر اساس نظر کادر فنی بود

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم امید نمی‌توانست از پیام صادقیان که از حضور در بازی‌های باشگاهی محروم شده بود، در اینچئون استفاده کند، خاطرنشان کرد: استفاده کردن یا نکردن از صادقیان بر اساس نظر کادر فنی بود. آن‌ها اگر این بازیکن را می‌خواستند، از او دعوت می‌کردند. اگر نظر کادر فنی تیم امید دعوت از پیام صادقیان بود، فدراسیون مشکلی برای حضور این بازیکن در تیم ملی نداشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد