تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تيم اميد ايران در اولين بازي خود در رقابت هاي فوتبال بازي هاي آسيايي اينچئون با 4 گل مغلوب ويتنام شد؛ نتيجه‌اي که در باور هيچ‌کس نمي‌گنجيد.



در حالی که ایران همواره در رقابت های بازی های آسیایی با چهره یک مدعی آغاز به کار کرده است، در این مسابقه بدترین شروع ممکن را برای یک تورنمنت کلید زد. ایران مقابل تیمی شکست خورد که هرگز سابقه پیروزی مقابلمان را ندارد، آن هم با نتیجه خردکننده 4 - 1.

امروز ایران تیمی ناتوان در همه زمینه‌ها بود که بدون شور و حرارت بازی را با شکست به اتمام رساند، در حالی که این تیم از بازیکن های بالای 21 سال هم در ترکیب خود بهره می‌ برد.

با این شکست امید ایران برای صعود به پیروزی در بازی مقابل قرقیزستان وابسته است تا شاید به عنوان تیم دوم از این گروه آسان صعود کند. ایران در این بازی محمدرضا خانزاده مدافع ملی پوش خود را هم به دلیل درگیری با بازیکن حریف و ضربه زدن به او از دست داد و البته احتمالا خانزاده با این حرکت محرومیت سنگین تری را هم تحمل خواهد کرد. هوی توآن وو (23)، هونگ کوآن ماک (27)، تران پی‌سون (69) هوآنگ تی‌هن( 82) گل‌های ویتنام را زدند و محسن مسلمان در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی تنها گل ایران را به ثمر رساند.

این شکست در روزهای پیروزی تیم های والیبال و کشتی بیش از گذشته جلوه می‌ کند. البته کار برای ما به پایان نرسیده و امیدواریم این باخت یک سیلی بیدارکننده برای تیم امید باشد، تیمی که برای قهرمانی پا به این رقابت ها گذاشته است.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد