تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محسن مسلمان، کاپيتان تيم ملي‌اميد از همه خواست تا نوک تيز انتقادات‌شان را از تيم‌شان دور کنند.



به گزارش "تک گل"، تيم ملي اميد ايران در حالي در اولين بازي‌اش با نتيجه نااميد کننده 4 بر يک شکست خورد که کمتر کسي مي‌توانست آن را پيش‌بيني کند. محسن مسلمان، کاپيتان تيم ملي اميد درباره اين نتيجه و اميدهاي‌ ايران براي صعود با ورزش سه گفت و گو کرد که در ادامه مي‌خوانيد.

اعصاب نداريم

خوب نبوديم و هيچ بهانه‌اي نمي‌آوريم. تک تک بچه‌ها بد بودند و اين نتيجه رقم خورد. آنطور که بايد باشيم در زمين نبوديم. الان هم واقعا اعصاب نداريم و کل روحيه‌مان بهم ريخته است. اينقدر به ما توهين کردند و حرف زدند که ديگر اعصابي براي‌مان باقي نمانده است. اين باخت تلنگر خوبي براي ما بود و در بهترين زمان ممکن اتفاق افتاد.

امکانات نداريم

امکانات اينجا اصلا مناسب نيست. البته براي تمام تيم‌ها شرايط همينطور است و کسي بهتر از ما نيست. از همه نظر در شرايط بدي هستيم. از سيستم گرما و سرما تا جاي خواب و خورد و خوراک. با توجه به اينکه بازي‌ها در کره است از نظر ناهار و شام شرايط بدي داريم و فقط وعده صبحانه خوب و قابل خوردني داريم اما باز هم اين دليل نمي‌شود که اينطور بازي مي‌کرديم و آن را قبول دارم.

هم‌قسم شديم و جبران مي‌کنيم

4 گل خورديم، در بدترين شرايط. اما بايد آن را فراموش و جبران کنيم. همه هم قسم شده‌ايم تا نتايج آينده را به نفع ايران به پايان برسانيم. اين بازي استثنايي بود و کلا همه چيز دست به دست هم داد تا اين نتيجه رقم بخورد. اما بازي بعدي را با برد خوبي پشت سر مي‌گذاريم و صعود مي‌کنيم. اميدوارم نتيجه‌مان اينقدر خوب باشد تا کسي اينطور از روي ما رد نشود.

ويتنامي‌ها روي مخ ما رفتند

به هرحال تيم عقب افتاده بود و بچه‌ها از نظر روحي و رواني شرايط خوبي نداشتند. واقعا همه عصبي بودند و کاري از دست کسي برنمي‌آمد. ويتنامي‌ها روي مخ بچه‌هاي ما رفته بودند و البته خانزاده هم جواني کرد و نبايد اينقدر زود واکنش نشان مي‌داد. اتفاقي است که افتاده و بايد آن را فراموش کرد و به دنبال روزهاي خوب آينده بود.

از تهران نگوييد لنگش کن

واکنش‌ها نسبت به باخت ما خيلي بد بود. فاجعه، بکشيد و ببريد و بزنيد! هر چه خواستند گفتند. حتي گفتند تيم‌ اميد تهران بهتر از ما نتيجه مي‌گرفت. اما من، محسن مسلمان بعنوان کاپيتان تيم مي‌گويم کاش شرايط تيم را درک مي‌کردند. اينطور نباشد که از تهران بگويند لنگش کن. ما ده روز تمرين کرديم و در کنار هم بوديم. شرايط بدي داريم و همه چيز را به جان خريديم تا تيم ملي اميد موفق باشد. اين انتقادات کمکي به تيم ملي نمي‌کند و بهتر است از انتقادات دور از وجدان خودداري کنند. من کاپيتان تيم هستم و تا لحظه آخر از پشت تيمم هستم، به کسي هم بي‌احترامي نمي‌کنم اما خواهش مي‌کنم جاي انتقادات فني به دنبال بازگو کردن مشکلات شخصي خود نباشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد