تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

يعقوب کريمي بازيکن جوان تيم استقلال و ملي اميد ايران اميدوار است با برتري پرگل مقابل قرقيزستان خاطره شکست ويتنام را فراموش کنند.



ايران در ديدار اول خود مقابل ويتنام با چهار گل شکست خورد تا سرنوشت صعودش به ديدار مقابل قرقيزستان بستگي داشته باشد. يعقوب کريمي اميدوار است با برتري پرگل در اين بازي فشار رسانه‌ها از روي‌شان برداشته شود.

کريمي در مورد اين بازي و نتيجه آن اينطور توضيح داد: بازي غيرقابل پيش بيني بود و متاسفانه بازي را بد شروع کرديم و دو گل در همان ابتدا خورديم. يک گل زديم اما نتوانستيم گل‌هاي بعدي را بزنيم که همه چيز برعکس شد و گل‌هاي بعدي را هم خورديم.

وي ادامه داد: درست است باخت بدي داشتيم اما اين را در نظر داشته باشيد که دو هفته بيشتر نيست که دور هم جمع شديم. توقعي نداشتيم که حمايت زيادي از ما شود اما باور کنيد انتظار چنين هجمه شديدي هم نداشتيم.

کريمي معتقد است رسانه‌ها در اين شرايط بايد کمک کنند تا بازيکنان جوان تيم‌ملي اميد تمرکز بيشتري براي ادامه اين تورنمنت داشته باشند: باور کنيد ما ايراني هستيم و تمام تلاش‌مان را براي موفقيت ايران انجام مي‌دهيم. قدر پيراهني که پوشيده‌ايم را مي‌دانيم. انتظار داشتيم اين چنين جوي عليه ما نباشد و با اين چنين تيتر‌هاي به استقبال ما نروند.

بازيکنان تيم ملي اميد در ديدار مقابل ويتنام با خشونت زيادي بازي مي کردند که اين مساله در نهايت باعث اخراج محمدرضا خانزاده هم شد. کريمي وقت‌کشي بازيکنان حريف و توهيني که به ايراني‌ها مي‌کردند را دليل آن مي‌داند: کل تيم عصباني بوديم چون بازيکنان ويتنامي مدام روي زمين مي‌افتادند و روي اعصاب ما بودند.

وي ادامه داد: در مورد اخراج خانزاده هم من کاملا نزديک به صحنه بودم. بازيکن حريف نه تنها به بازيکنان ما بلکه به تمام ايراني‌ها فحاشي مي‌کرد و هر کس ديگري هم در آن صحنه جاي محمدرضا بود به نظرم طاقت نمي‌آورد. اميدوارم آقاي کفاشيان و مسوولان فدراسيون در اين مورد وارد شوند و اجازه ندهند بازيکن جوان و آينده‌داري مثل خانزاده با مشکل بزرگي روبرو شود.

کريمي در مورد بازي فرداي تيم ملي‌اميد مقابل قرقيزستان گفت: انشاالله در بازي فردا با گل‌هاي زياد برنده شويم و با بردي مقتدارانه به دور بعد برويم و نتيجه قبلي را جبران کنيم و خيلي چيزها را نشان دهيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد