تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي سابق تيم ملي فوتبال بانوان با انتقاد از تبعيض فدراسيون بين زنان و مردان گفت: خدا جاي حق نشسته است؛ نتايج تيم فوتبال مردان نشان دهنده تبعيض است.



مریم ایراندوست در گفت‌وگویی، درباره نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال امید، گفت: کفاشیان با حضور دختران فوتبالیست در اینچئون مخالفت کرد و گفت به این مسابقات می‌روید و 4 تا 4 تا گل می‌خورید و آبرویمان می‌رود. خدا جای حق نشسته است آقای کفاشیان!

وی افزود: از باخت تیم امید به خاطر عِرق ملی ناراحت هستیم، اما نتیجه این همه تبعیض این می‌شود. حداقل بانوان ایرانی به عنوان زن باحجاب مسلمان تاثیرگذار هستند و می‌توانست حضور آنها به عنوان یک کار فرهنگی مطرح شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان با بیان اینکه با رژه بانوان اردنی حسرت خوردم، عنوان کرد: از حضور بانوان اردنی فقط آه کشیدم که چقدر دختران فوتبالیست ما مظلوم واقع شده‌اند. بانوان ایرانی سختی زیادی می‌کشند. اینها همان ورزشکارانی هستند که به خاطر حجاب از حضورشان در مسابقات با مخالفت فیفا ممانعت شد. شاید حضور در این بازی‌ها می‌توانست بعد از موافقت با حجاب بازتاب ویژه‌ای داشته باشد.

ایراندوست با اشاره به اینکه امیدوارم 10 درصد از بودجه مردان برای بانوان هزینه شود، تصریح کرد: ببینید چقدر در فدراسیون‌های دیگر به بانوان مانند مردان بها می‌دهند. آقای کفاشیان! درست است که من از مربیگری چیزی نمی‌دانم و اصلا فوتبال در خونم نیست، اما باید از حق فوتبالیست‌های دختر که مظلوم واقع شده‌اند دفاع می‌کردم!

مربی سابق تیم فوتبال بانوان ملوان با بیان اینکه ما ایرانی هستیم و با اخلاق و معتقد، اظهار داشت: شاید خون مربیان خارجی رنگین‌تر و اطلاعات‌شان بیشتر باشد، اما ای کاش اینقدر ایران و ایرانی را پایین نمی‌آوردید. امیدوارم در این زمان باقی‌مانده بیشتر به فوتبال بزرگسالان اهمیت بدهید و آنها را به تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام کنید، چون ایران سمبل ایثار و مقاومت است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد