تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اعلام خبر مربيگري جواد نکونام درپايان جام ملت هاي آسيا نشان از اين دارد که در اين رقابت ها به طور قطع با گذر از رکورد علي دايي نفر اول تاريخ فوتبال ملي خواهد شد.



جواد نکونام با انجام 146بازی ملی، 3 بازی کمتر از علی دایی دارد که در روز 31 خرداد 1385 با انجام بازی برابر تیم‌ملی آنگولا از فوتبال ملی خداحافظی کرد. دایی 149 بازی ملی در کارنامه دارد و حالا نکونام به یک قدمی او رسیده است. او به فرض عدم حضور در بازیهای دوستانه در 3بازی اول دور گروهی جام ملت های آسیا با رکورد دایی مساوی می‌ کند و در صورت صعود ایران به دور دوم که قابل پیش‌بینی است، در بازی یک چهارم نهایی ایران برابر حریف تیم‌ملی به 150 می‌ رسد، حال اگر ایران به نیمه نهایی برسد با انجام دو بازی دیگر نکونام کسوت ملی را با 152 بازی به پایان می‌رساند .( البته با توجه به بازیهای دوستانه به نظر می رسد جواد قبل از جام ملتها به رکورد دایی برسد . )

نکو تا به حال 37 گل ملی زده و با زدن 2 گل از علی کریمی گذر کرده و با 39 گل ملی بعد از علی دایی و کریم باقری سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی معرفی خواهد شد.

بعد از دایی و نکونام، علی کریمی با 128 و مهدی مهدوی‎کیا با 110 بازی ملی در رده های بعدی قرار دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد