تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: مهمتر از شکست دادن بنفيکا، امکان بازي با سرعت بالا براي بازيکنان جوان بود که در ليگ ايران آن را تجربه نمي‌کنند.



کارلوس کی‌روش در مورد برتری تیم ایران مقابل بنفیکا در دومین دیدار تدارکاتی و پایان اردوی پرتغال اظهار داشت: بردن در این اردوی تدارکاتی برای ما هیچ اهمیتی نداشت و از اهداف آماده‌سازی تیم نبود. این دیدار تنها برای ما یک روز تمرینی بود با این تفاوت که امکان بازی با بنفیکا برای ما به وجود آمد تا بتوانیم این امکان را به بازیکنان جوان خود بدهیم تا فوتبال پرسرعت و فشرده را که توپ در آن با سرعت جریان دارد را تجربه کنند.

وی افزود: این فوتبال با سرعت بالا و پویا را بازیکنان ما در لیگ‌های ایران، کویت و قطر نمی‌بینند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت ها نیز گفت: همه چیز به نحوه آماده‌سازی بستگی دارد که بتوانیم به مرحله عمل برسانیم. معمولا در ایران خیلی راحت پاسخ می‌خواهند که مثلا ایران چه نتیجه‌ای در جام جهانی برزیل خواهد گرفت یا اینکه چه انتظاری از تیم ایران در جام ملت‌ها دارید اما سوال نباید این‌گونه مطرح شود، بلکه سوال می‌تواند این‌گونه باشد که چه نوع آماده‌سازی یا اردوی تدارکاتی را در اختیار ما می‌گذارند و برای ما مهیا می‌کنند.

کی‌روش در پاسخ به سوالی که خودش طرح کرد هم ادامه داد: زمانی که اردوهای تدارکاتی مناسب و بلند مدت در اختیار داشته باشیم آن وقت می‌توانم نظرم را راجع به نتایجی که در استرالیا به دست خواهیم آورد، بگویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد