تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دانيال داوري بعد از اينکه در جام‌جهاني در ترکيب ثابت تيم‌ملي ايران جايي نداشت، در دو اردوي اخير تيم‌ملي بعد از اين مسابقات هم به تيم‌ملي دعوت نشده است.



به گزارش "تک گل"، این در حالی است که زمانی که داوری توانست اجازه حضورش را برای بازی در تیم‌ملی بگیرد، همه او را دروازه‌بان اول تیم‌ملی می‌ دانستند. داوری گفت که در اردوی پرتغال به خاطر تولد فرزندش حاضر نبود ولی در اردوی جدید تیم‌ملی برای بازی دوستانه با کره جنوبی با تصمیم کادرفنی در تیم‌ملی حضور ندارد.

خودم گفتم که نمی‌ توانم در اردوی پرتغال شرکت کنم

درست روز اولی که اردوی پرتغال قرار بود برگزار شود، فرزند من به دنیا آمد. با توجه به اینکه خانواده خودم و همسرم در آلمان بودند و ما سوئیس بودیم کسی نبود که از همسرم مراقبت کند. به همین دلیل به آقای گاسپار گفتم که اگر امکانش هست در اردو تیم را همراهی نکنم و ایشان هم بعد از هماهنگی با کی روش گفت که مشکلی نیست.

برای اردوی جدید مشکلی نداشتم

من برای اردوی جدید مشکلی نداشتم و آماده بودم که هر وقت به من گفتند به تیم‌ملی بیایم. اما دعوت نشدم و نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم. بهتر است کادرفنی در مورد دلیل دعوت نشدن من صحبت کنند .

انتظار داشتم به تیم‌ملی دعوت شوم

انتظار داشتم به تیم‌ملی دعوت شوم. به من گفته بودند که آماده باشم تا 18 آبان به ایران بیایم. اما نمی‌ دانم به چه دلیلی دعوت نشدم. حالا هم مشکلی ندارم و اگر باز هم به تیم‌ملی دعوت شوم به ایران می‌ آیم.

در جام‌جهانی مشکل روحی داشتم

در جام‌جهانی مشکلاتی برای من به وجود آمد که از نظر روحیه در شرایط خوبی نبودم. البته این مشکلات در درون تیم اتفاق نیفتاد بلکه در بیرون از تیم مشکلاتی برای من به وجود آمد که کمی از نظر روحیه ضربه خوردم.

در آلمان من را تحویل نمی‌ گرفتند

من زمانی که در باشگاه آینتراخت برانشوایگ بازی می‌ کردم بازیکن محبوبی بودم. حتی وقتی که برای خرید به شهر می‌رفتم همه از من امضا می‌ گرفتند و مردم برخورد بسیار خوبی با من داشتند. ولی زمانی که برای بازی به تیم‌ملی ایران آمدم برخوردها با من تغییر کرد و به همین دلیل روحیه من خراب شد. بعد هم که من قراردادم را با برانشوایگ تمدید نکردم.همه این ها باعث شد که در اردوی تیم‌ملی نتوانم عملکرد همیشگی ام را داشته باشم.


یک گل بد از گینه خوردم

زمانی که می‌ خواستم به تیم‌ملی بیایم انگیزه زیادی داشتم تا توانایی هایم را نشان دهم اما در بازی با گینه یک گل بد خوردم. این مساله روحیه من را به هم ریخت. اولین بازی ای بود که جلوی مردم ایران بازی می‌ کردم و متاسفانه نشد که کیفیتم را به آنها نشان دهم. خیلی ها می‌ گویند روی هر دو گل آن بازی مقصر بودم ولی من می‌ گویم اینطور نیست، من فقط روی گل اول تقصیر کار بودم.

در جام‌جهانی حقیقی عالی دروازه‌بانی کرد

درست است که من در جام‌جهانی گلر اول تیم‌ملی ایران نبودم ولی این را باید بگویم که علیرضا حقیقی عالی دروازه بانی کرد. او به خوبی از دروازه ایران مراقبت کرد و من واقعا برای او خوشحالم.


اگر دعوت شوم حتما به تیم‌ملی می‌آیم

اگر کادرفنی صلاح بداند و اعتقاد داشته باشد که من می‌ توانم به تیم‌ملی کمک کنم با سر به تیم‌ملی می‌آیم. تیم‌ملی همیشه برای من در اولویت است و فکر می‌ کنم اگر آنها صلاح بدانند حتما بار دیگر به ایران برمی گردم و برای تیم‌ملی کشورم بازی خواهم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد