تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران سورپرايز ويژه‌اي براي جام ملت‌هاي آسيا دارد.




جلسه توجیهی عصر امروز (سه شنبه) سرمربی تیم ملی فوتبال با بازیکنان به تماشای فیلم دیدار اخیر کره جنوبی اختصاص داشت و در ابتدا تصاویر برجسته از بازی این تیم در جام جهانی 2014 پخش شد.

کارلوس کی‌روش بعد از تمام شدن این فیلم خطاب به بازیکنان گفت: همانند این فیلم، جام جهانی هم تمام شده است. بعد از تمام شدن مسابقات جام جهانی به همه شما بازیکنان گفتم که از تک تک شما رضایت دارم و البته در آن زمان سؤالم این بود که فوتبال ایران چقدر توانسته احترام جهان را جلب کند. زمانی که به کنگره فیفا در مالزی رفته بودم، تمام سخنرانان در مورد عملکرد ایران در جام جهانی و به ویژه بازی با آرژانتین صحبت می‌کردند و استناد آنها به عملکرد مثبت تیم ما بود.

وی ادامه داد: احترام به دست آوردن آسان است اما با یک اشتباه همه آن احترام از بین می‌رود و به همین دلیل حفظ آن احترام سخت‌تر است. انتظار از تیم ملی ایران در جام ملت‌ها بالاست و شاید این موضوع سبب خوشحالی شما بازیکنان شود که این انتظار از شما وجود دارد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: همین چند دقیقه پیش بررسی کردیم و دیدیم که قطر از خرداد یعنی زمان پایان جام جهانی تاکنون 14 بازی تدارکاتی داشته و البته امارات هم 14 بازی.

کی‌روش سپس با تعجب ادامه داد: بحرین هم 13 بازی داشته است اما اینکه ما 3 بازی داریم یا 4 بازی مهم نیست چراکه من یک سورپرایز دارم و سورپرایز من هم شما بازیکنان هستید. می‌دانم که می‌توانم همه شما را در جام ملت‌ها رو کنم اما این نیازمند آن است که نظم خود را حفظ کنیم و شما بازیکنان با شجاعت کنار هم باشید. همانطور که قبلا در برابر بهترین تیم‌ها ثابت کردید بازی خوب شما در این دوره هم ادامه خواهد یافت.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: با تیم کره جنوبی رفت و برگشت بازی کردیم و هر 2 بازی را بردیم اما این بازی‌ها تمام شده و ارزش تیم ملی ایران هفته آینده مشخص خواهد شد. بنابراین بازی بعدی برای ما خیلی مهم است. کره شانس بیشتری داشته که مقابل برزیل یا آرژانتین بازی کرده است. آنها حتما تیم و بازیکنان خوبی دارند اما هفته بعد باید پیغام خود را برای حریفانمان همچون استرالیا، ژاپن و کره جنوبی ارسال کنیم و به آنها بگوییم ما داریم سعی می کنیم به هدفمان برسیم.

در ادامه بازی اخیر تدارکاتی تیم فوتبال کره جنوبی توسط کادر فنی برای بازیکنان آنالیز شد.

ایران 27 آبان در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی پذیرای کره جنوبی خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد