تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس مزد بازي هاي خوبش در چند هفته گذشته را با دعوت به تيم ملي گرفت و نشان داد بازيکن با اعتراض به جايي نمي‌رسد و فقط اين عمل است که تفاوت بازيکنان را نشان مي‌دهد.



محمد نوري انگيزه فوق العاده‌اي براي اثبات توانايي‌هايش به کارلوس کي‌روش دارد. هافبک تهاجمي پرسپوليس که جايي در بين نفرات انتخابي کي‌روش براي جام جهاني نداشت مي‌خواهد با عملکرد مناسبش در اين اردو جزو مسافران تيم ملي در ملبورن استراليا باشد.

نوري درباره دعوتش به اردوي تيم ملي و شرايطش در آن اينطور توضيح مي‌دهد: از اينکه دوباره شانس حضور در تيم ملي را به دست آوردم واقعا خوشحالم و اعتماد دوباره کي‌روش انگيزه فوق‌العاده‌اي به من داده است و اميدوارم بتوانم جواب مثبتي به اين اعتماد بدهم.

وي ادامه داد: برای اینکه آقاي کي‌روش را از این انتخاب پشیمان نکنم همه تلاشم را انجام می دهم تا جزو نفرات مسافران استرالیا نيز باشم و بتوانم در موفقيت تيم ملي کشورم سهيم باشم.

ملي‌پوش پرسپوليس درباره ديدار تدارکاتي تيم ملي مقابل کره‌جنوبي گفت: اين يک ديدار تدارکاتي مفيد براي ما پيش از جام ملت‌ها خواهد بود که بايد از آن نهايت استفاده را ببريم. هم اينکه قدرت خود را به آسيا نشان دهيم و هم اينکه نقاط قوت و ضعف خود را بشناسيم و با آمادگي به استراليا پا بگذاريم.

محمد نوري که با توجه به اتفاقات پرسپوليس و افت اين تيم جام جهاني را نيز از دست داده بود درباره آن گفت: اين مساله گذشته است و سعي مي‌کنم به آن فکر نکنم اما اگر بخواهم قلبا بگويم بايد بگويم که هر بار ياد جام جهاني و تيم‌مان در آن مي‌افتم غصه‌ام مي‌گيرد و ناراحت مي‌شوم.

وي در ادامه افزود: از اين ناراحت مي‌شوم که چرا نتوانستم در برزیل عضو تیم ملی باشم اما به گذشته ها فکر نمی کنم و می خوام برای تیم ملی مهره موثری باشم و در جام ملت ها قهرمانی را به دست بیاوریم.

نوري با مثبت دانستن جو تيم ملي و تمرينات کارلوس کي‌روش اعلام کرد: به نظرم کی روش شخصیت یک قهرمان را به تیم ملی داده و الان بازیکنان همگی خود را عضو تیم قهرمان می دانند.

با توجه به اينکه بعد از پايان اردوي تيم ملي بازيکنان دو تيم استقلال و پرسپوليس بايد خود را براي داربي آماده کنند، نوري تلاش مي‌کند بعنوان بازيکن باتجربه سرخ‌ها وارد کري نشود: فرصت زيادي تا آن بازي باقي مانده و اکنون تمرکز ما روي بازي با کره‌جنوبي است و بايد حواس‌مان را متوجه اين ديدار کنيم. کره جنوبي با توجه به دو باخت اخيرش مقابل ايران با انگيزه جبران مي‌آيد و بايد در استاديوم آزادي و حضور طرفداران خودي اجازه چنين را به آنها ندهيم.

وي در پايان گفت: بعد از ديدار با کره به داربي فکر مي‌کنيم و فقط برای برد وارد این بازی می شویم. اهل کری خواندن نیستم اما همه بازیکنان پرسپولیس از اين ديدار برد می خواهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد