تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اواسط کنفرانس مطبوعاتي کارلوس کي‌روش بود که خبرنگار يک روزنامه سياسي خاطيان ملي‌پوش پرونده معافيت هاي سربازي را با مهدي رحمتي مقايسه کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، این خبرنگار به کی‌روش گفت؛ او چگونه مهدی رحمتی را به دلیل تصمیم به خداحافظی از تیم‌ملی کنار گذاشته اما درباره سربازها چنین تصمیمی نمی‌ گیرد حال آنکه سربازها تخلفی جدی تر از رحمتی انجام داده و اقدام به جعل کارت و سند کرده اند.

با انجام این پرسش کارلوس کی‌روش که انگار به دنبال فرصتی برای اظهارنظر مجدد درباره رحمتی می‌ گشت، نزدیک به 5 دقیقه از وقت مسابقه را به نقد رفتار شماره یک سابق تیم‌ملی انجام داد و گفت در کشوری که او از آنجا می‌ آید هیچ بازیکنی حق ندارد هر زمان که دلش خواست از تیم‌ملی خداحافظی کند و هر زمان که تشخیص داد دوباره به تیم‌ملی برگردد. کی روش سپس گفت: بعضی از مربی ها در اینطور مواقع دست به گریه و زاری می‌ زنند و شروع به التماس از بازیکن می‌ کنند اما این روش من نیست. من این کار را انجام نمی‌ دهم و تنها به فرد جانشین انگیزه بیشتری برای تمرین می‌ دهم تا او هم بتواند از پس کار بربیاید.

در این لحظه خبرنگاری که سوال سربازها را پرسیده بود، به کی‌روش تذکر داد که بابت این مساله (برخورد با رحمتی) از کی‌روش تقدیر می‌ کند ام منظورش چیز دیگری بوده است و سرمربی تیم‌ملی بدون آنکه تغییری در آهنگ سخنانش بیاورد جملاتش را ادامه داد و سپس بحث را به سمت علیرضا حقیقی برد که یکی از بهترین نمایش های انفرادی در جام‌جهانی را به مردم دنیا نشان داده است ...

در حالی که کی‌روش دوست داشت بیشتر حرف بزند این بخش از حرف های او با درخواست مدیررسانه ای تیم‌ملی و خبرنگاران به پایان رسید اما مشخصا از چشمان و کلام کی‌روش می‌ شود فهمید که تا او هست از مهدی رحمتی خبری نخواهد بود. دروازه بانی که در یک دوره کوتاه امیدوار به بازگشت به تیم‌ملی شد اما حالا دیگر میدان را به کی‌روش و شدت عملش باخته است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد