تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مهاجم تيم ملي ايران مي گويد درست است که به لحاظ امکاناتي و مالي فاصله زيادي بين ايران و حريفانش وجود دارد، اما ايران به استراليا نمي رود که بازنده باشد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" سردار آزمون در گفت و گویی درباره اردوی آفریقای جنوبی اظهار کرد: اردوی خوبیبود. در حال تلاش هستیم تا برای جام ملتهای آسیا آماده شویم. از زمانی که به آفریقای جنوبی آمدیم با جدیت کار را شروع کردیم. تلاشمان این بود که نظرات سرمربی تیم ملی را پیاده کنیم و بر اساس خواسته های آقای کی روش برنامه هایمان را به پیش ببریم تا بتوانیم در جام ملتهای آسیا نتایج خوبی بگیریم.

او با اشاره به شرایطی که حریفان ایران در راه آماده سازی داشته اند گفت: درست است که امارات، قطر و بحرین در آماده سازیشان سختی نکشیده اند اما ما به این چیزها فکر نمی کنیم. تمام فکر و ذکر بازیکنان این بود با امکاناتی که در اردوی آفریقای جنوبی برایمان فراهم بود شرایط بهتری پیدا کنیم.

آزمون افزود: از نظر مالی حریفان خیلی شرایط بهتری نسبت به ما دارند و هیچ محدودیتی به لحاظ مالی برای آنها وجود ندارد. بازیهای دوستانه خیلی خوب و پرتعدادی انجام داده اند و ما متاسفانه بازیهای دوستانه کمی داشته ایم. با این حال این موضوع دلیل نمی شود که ما به جام ملتها برویم و شکست بخوریم. ما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی می کنیم. امیدوارم در فاصله ای که تا شروع جام ملتهای آسیا داریم همه فکر فوتبال ایران، تیم ملی باشد و تیم ملی با حمایت یکپارچه به استرالیا اعزام شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد